Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Skylink

SKYLINK extrémní zátěž

mam sat kartu skylink v zakaznicke zone, momentalne nevyuzitou ale registrovanou, SP mi konci 6.12.2023, tak jsem si 7.12.2023 objednal na jeden mesic balicek SPORT+ s PL, pohoda, jenze, 7.12.2023 mi prisel email ze skylinku ze moji kartu VYŘAZUJÍ z evidence jelikoz 12mesicu nema zadne predplatne, a to i presto ze je na ni objednany a zaplaceny balicek SPORT+ s platnosti od 10.12.2023, spolecne s vyrazenim z evidence mi ten objednany balicek zrusili a vratili kc do kreditu, takze jsem si tu kartu musel dnes znovu registrovat a znovu vytvorit tu objednavku a zaplatit znovu balicek. tohle normalne NEVYMYSLÍŠ. to uz je EXTRÉM. proste svet Skylink. :))) uplne mimo galaxii. a takhle tady žijem. prej technologie :)))

medard 1
Registrace: 2/2021
Příspěvků: 2 154
Stránka: 1 [ 2 ] 3 4
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 86
Odpověď v diskusním vlákně
 

@medard 1

Urobím niečo za Teba.
Citujem:
Nezákazníci Skylinku
(ti, kteří nevlastní dekódovací kartu)
Pro získání zákaznického účtu v Zákaznické zóně:
-zmáčkněte tlačítko "Vstup pro nezákazníky"
-vložte e-mail, kterým se budete přihlašovat
-běžte do vaší e-mailové schránky, otevřete potvrzovací e-mail a -klikněte na odkaz v něm
-vytvořte si heslo do Zákaznické zóny

A aby si to mal ešte ľahšie (asi nie si v tom moc zbehlý) tak Ti dám aj link. Redakcia určite prepáči:

https://www.skylink.cz/vytvoreni-zakaznickeho-uctu

Frank11
Registrace: 2/2009
Příspěvků: 2 246
Odpověď v diskusním vlákně
 

@Frank11

a k cemu mi ten nezakaznicky ucet bude bez karty ? 😂

medard 1
Registrace: 2/2021
Příspěvků: 2 154
Odpověď v diskusním vlákně
 

@garbanka

Ja viem. Ale už ani v ČR.
Preto som sa ho pýtal, čo to je za skratku, to SP.
Na to som odpoveď nedostal. Platbu som napísal v Kč, pretože pán je z ČR.

Frank11
Registrace: 2/2009
Příspěvků: 2 246
Odpověď v diskusním vlákně
 

@medard 1

Ty si taký lenivý, že si neotvoríš ani len ten odkaz, aby si sa to dozvedel.

Frank11
Registrace: 2/2009
Příspěvků: 2 246
Odpověď v diskusním vlákně
 

@Frank11

Před měsícem jsem použil a fungoval.

jjery
Registrace: 12/2012
Příspěvků: 1 111
Odpověď v diskusním vlákně
 

@jjery

Neviem, čo myslíš.

Frank11
Registrace: 2/2009
Příspěvků: 2 246
Odpověď v diskusním vlákně
 

@medard 1

"mam sat kartu skylink v zakaznicke zone, momentalne nevyuzitou ale registrovanou, SP mi konci 6.12.2023, tak jsem si 7.12.2023 objednal na jeden mesic balicek SPORT+ s PL,tady je to jasně napsáno,6.12. ti ukončili kartu,tedy 7.12. jsi zaplatil na ukončenou kartu,tak ti to vrátili,za mě vše v pořádku

pierrepetr
Registrace: 5/2006
Příspěvků: 28 006
Odpověď v diskusním vlákně
 

@medard 1

nějak tě stále nechápu.Co je to to SP ? Pokud tím myslíš starý servisní poplatek a uvádíš ho tady do 6.12.2023, tak karta by ti byla deaktivovaná 6.12.2024. Podle emailu o vypnutí jsi to jenom blbě napsal a blbě zaplatil a Skylink ti to automaticky deaktivoval.Trefil jsi asi technickou chybu ve chvíli deaktivace karty.https://www.skylink.cz/jak-se-vratit-ke-skylinku.

RAFI007
Registrace: 1/2006
Příspěvků: 1 887
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: SKYLINK extrémní zátěž

Co je to za balíček Sport+ s PL ? Já ho v nabídce nevidím, je tam jen doplňkový balíček Canal+.

john72
Registrace: 7/2011
Příspěvků: 150
Odpověď v diskusním vlákně
 

@RAFI007

no prave ze mi tu kartu nvyradili uz toho 6.12. kdy mi koncilo to SP ale az toho 8.12. a v te chvili na ni byl objednan a zaplacen balicek s odlozenym startem, a to neni normalni.👎 vsechno bylo spravne nastaveno a spravne zaplaceno-jeste jsem to kontroloval.

medard 1
Registrace: 2/2021
Příspěvků: 2 154
Odpověď v diskusním vlákně
 

@pierrepetr

NE, 6.12. mi neukoncili kartu, ukoncili mi ji az 8.12. ! jak bych si asi v zakaznicke zone zaplatil balicek kdyby tam ta karta nebyla ?!

medard 1
Registrace: 2/2021
Příspěvků: 2 154
Odpověď v diskusním vlákně
 

@Frank11

Myslím SP dobití karty za 50Kč.

jjery
Registrace: 12/2012
Příspěvků: 1 111
Odpověď v diskusním vlákně
 

SKYLINK

Zdravim,že som taky smely čo je to SKYLINK ?

emsi222
Registrace: 7/2009
Příspěvků: 200
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: SKYLINK extrémní zátěž

že by Lyžovací čára...... :)))

jansmrz
Registrace: 3/2015
Příspěvků: 539
Odpověď v diskusním vlákně
 

@jansmrz

To by bylo Skilink. Skylink je klasická chemtrail.

torny
Registrace: 3/2018
Příspěvků: 449
Odpověď v diskusním vlákně
 

@jjery

Ale to si zrejme uhradil nie SP (ten už oficiálne neexistuje), ale balíček Mini, aj to len na 5 dní.

Frank11
Registrace: 2/2009
Příspěvků: 2 246
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: SKYLINK extrémní zátěž

Na dekódovací kartě, na které není uhrazen žádný programový balíček k jeho Datu splatnosti, je v souladu s platnými Všeobecnými obchodními podmínkami zastaveno poskytování služeb Skylink. Dekódovací karta tím není znehodnocena a může být do jednoho roku od Data splatnosti opět aktivována, a to uhrazením - předplacením libovolného programového balíčku. V opačném případě bude po uplynutí jednoho roku dekódovací karta vyřazena ze zákaznické evidence Skylinku. Kartu lze i v tomto případě znovu aktivovat, ovšem již je na této kartě opět potřeba registrovat služby Skylink a uhradit jednorázový Reaktivační poplatek (viz Ceník).

A teraz čítak POZORNE:

Několikanásobná úhrada jednorázového předplatného programového balíčku, nezakládá právo na čerpání těchto služeb za stávajících cen také po uplynutí 1 roku od úhrady. Skylink si vyhrazuje právo převést tyto přeplatky do kreditu zákazníka.
Zdroj:
skylink.cz

Montevideo
Registrace: 5/2023
Příspěvků: 344
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: SKYLINK extrémní zátěž

medard 1 napísal:
mam sat kartu skylink v zakaznicke zone, momentalne nevyuzitou ale registrovanou, SP mi konci 6.12.2023, tak jsem si 7.12.2023 objednal...

Už z tejto prvej tvojej vety je nad slnko jasnejšie, že kde si urobil zásadnú chybu! Tvoj posledný deň na predĺženie SP bol 6.12.2023. A nikoho z kompetentných v Skylinku nezaujíma, že ty si nedodržal termín! To je tvoja chyba a tvoj problém. Čiže akékoľvek sťažnosti leda tak na lampárni. A preto sa musíš ďalej riadiť podľa pravidiel, ktoré platia pre aktiváciu karty bez SP.
;)

VU+ Duo 4K SE, Dreambox One UHD Combo, GigaBlue UHD Trio 4K, Qviart Lunix 4K, Qviart Lunix CO, Formuler F4 Turbo x2, Všetko linuxy z E2 - iné druhy stb sú u mňa jednoducho šroty!

mmiriboy
Registrace: 7/2010
Příspěvků: 3 648
Odpověď v diskusním vlákně
 

@medard 1

Vztekáš se tu zcela zbytečně a nesmyslně! Přečti si všeobecné podmínky Skylinku, a budeš mít odpověďi na svoje otázky. Nikdo Ti nic nevzal, nikdo Tě neokradl. Karta byla déle než 1 rok mimo provoz, tak ji systém automaticky vyřadil. Je to jednoduché jak facka. Je to prostě od datumu k datumu. Kdybys ji začal používat o dva dny dřív, tak bys ušetřil za reaktivaci!

Uvědomění si vlastní neznalosti je klíčem k poznání!

Enik
Registrace: 11/2005
Příspěvků: 2 656
Odpověď v diskusním vlákně
 

@mmiriboy

psal jsem ze to bylo uz toho 5.12. objednano a zaplaceno. ten datum 7.12. uz nesel opravit. takze kartu meli vyradit toho 6.12. a neee az 8.12!!!

medard 1
Registrace: 2/2021
Příspěvků: 2 154
Odpověď v diskusním vlákně
 

@medard 1

Zřejmě se nudíš když tu řešíš takové kraviny. Byl jsi evidentně v nějaké hraniční situaci - rok neaktivní karta... a systém automaticky zareagoval... s výsledkem, že nakonec jsi o nic nepřišel... a založíš tady vzteklé vlákno a chceš tu řešit co???? Jen na uklidněnou, i kdyby to skončilo tím, že bys měl kartu vyřazenou z evidence, tj. zaplacené peníze bys měl na účtu v kreditu ale neměl na účtu žádnou aktivní kartu, nepochybně by ti Skylink na tvoji žádost, s popisem jak k dané situaci došlo, ty peníze vrátil.. můžeš v klidu spát :)))

lance
Registrace: 10/2008
Příspěvků: 5 288
Odpověď v diskusním vlákně
 

@Enik

Vtip je v tom, že on žádnou reakticvaci ani neplatil, Skylink teď reaktivuje staré karty bez poplatku... :)))

lance
Registrace: 10/2008
Příspěvků: 5 288
Odpověď v diskusním vlákně
 

@Enik

ale ja nerikam ze me nekdo okradl.! jen mi to uplne zbytecne zkomplikovali. celou situaci jsem si hlidal, 1,2,3,Prosince jestli nahodou nebude ukoncena amnestie, a nebyla, tak jsem si 5.12. objednal a zaplatil balicek SPORT+ s odlozenym startem, a vse bylo zapsano presne v zakaznickem uctu, a bylo to tam zapsane jeste toho 7.12. vecer, a pak najednou 8.12. rano ten email, a to byl sok. nevidim absolutne zadny duvod vyrazovat z evidence kartu ktera ma na sobe objednane a zaplacene sluzby, a jeste k tomu v dobe kdy ani NENÍ reaktivace tak to nedava zadny smysl, navic jine karty mam registrovane s propadlym SP nekolik let.

medard 1
Registrace: 2/2021
Příspěvků: 2 154
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: SKYLINK extrémní zátěž

kdyz tak tady na to koukam tak vy by jste si klidne nechali nasrxxx na hlavu a bylo by vam to jedno. nikde nic nefunguje ale vy jste spokojeny.
a pak ty stejny lidi krici NUTELLA. :)))
tenhle svet proste nechapu. tak pozdravujte ve Skylinku.

medard 1
Registrace: 2/2021
Příspěvků: 2 154
Odpověď v diskusním vlákně
 

@medard 1

Ze Skylinku ti nikdo neposila rucne nejake maily, ale maji nejak nastaveny system ktery nejak funguje, a na tvoji hranicni situaci zrejme neni pripraveny. To se normalne stava ve vsech oblastech dnesniho dost komplikovaneho zivota, to neni tak tezke pochopit pro toho kdo se trochu snazi zamyslet... Blabolis tady uplne zbytecne, jestli te to tak trapi, a evidentne mas cas na kraviny, tak to res primo se Skylinkem a vyladte to k dokonalosti.... :))) Samozrejme se na tebe nejspis vyprdnou, protoze nikomu timto nevznika zadna skoda a je jasne, ze ten jejich system vyzarovani rok neaktivnich karet z evidence je vedeny snahou dotlacit usery k nejakym platbam...

lance
Registrace: 10/2008
Příspěvků: 5 288
Stránka: 1 [ 2 ] 3 4
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 86
 
Zpět Zpět na předchozí stránku
Zpět Zpět na hlavní stránku diskusního fóra