Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Technika

Fáze na satelitním kabelu

Zdravím všechny,
chtěl bych se zeptat, jestli existuje nějaké zařízení, které by "odrušilo" nebo jak to nazvat různé fáze, na kterých jsou připojené 2 satelitní přijímače? Dělá to totiž problém, třeba při vypnutí jednoho se sekce ten druhý v obyváku (který je na jiné fázi), nebo někdy nepřepne tv stanici atp. Jediné, co pomohlo, bylo umístění multipřepínače, ten to "sjednotil". Satelitní technik si s tím jinak sám nevěděl rady.

davidasis
Registrace: 8/2012
Příspěvků: 92
Stránka: [ 1 ] 2 3 4
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 93
Odpověď v diskusním vlákně
 

@davidasis

Někdy je možné přímo v rozvaděči přepojit danou zásuvku (skupinu) na stejnou fázi, což musí provést elektrikář, někdy to nejde. Ještě předtím zkusit použít prodlužku z jiné zásuvky. Jsou to primitivní rady, ale protože nejsem satelitní technik, tak bych si s tím asi poradil :-)

DeNiro
Registrace: 6/2022
Příspěvků: 419
Odpověď v diskusním vlákně
 

@davidasis

Ještě k tomu přepojování zásuvkových okruhů - musí to posoudit, zda to jde, a provést ten kdo tomu opravdu rozumí, obvykle elektrikář s praxí.
Nelze přetížit fázi nadměrným množstvím zásuvek.
A pak je ještě jedna primitivní rada, půjčit si jeden jiný přijímač a vyzkoušet, jestli to není vadným přijímačem.

DeNiro
Registrace: 6/2022
Příspěvků: 419
Odpověď v diskusním vlákně
 

@davidasis

A do třetice, když ti celou situaci řeší multipřepínač, tak si ho kup a prdni ho tam. Bude to levnější než návštěva elektrikáře.

DeNiro
Registrace: 6/2022
Příspěvků: 419
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Fáze na satelitním kabelu

Zkusit galvanický oddělovač...... ;) :)))

Octagon SF 8008 Supreme , Skylink komplet, O2TV zlatá, Eurosport player, SONY Bravia 49XG9005, E85 multifocus

drobeček
Registrace: 1/2006
Příspěvků: 6 661
Odpověď v diskusním vlákně
 

@DeNiro