Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: LCD, plazmy, CRT...

Výběr televizoru 4K ?

Dobrý den,zajímá mě,zda je v současné době k něčemu dobré zakoupit tv se 4k např.Samsung UE55KU6072 nebo raději zvolit investici do větší obrazovky ale jen s HD rozlišením.Používám Skylink..

Děkuji

nisanik
Registrace: 9/2016
Příspěvků: 16
Stránka: 1 2 3 [ 4 ]
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 86
Odpověď v diskusním vlákně
 

Oled

Dobrý den. Sice nejsem žádný odborník, ale po několika týdnech chození po obchodech a po prodeji mé staré Full tv Philips jsem se rozhodnul jednoznačně pro OLED. Je sice opět jenom FULL HD, ale nemohu si pomoci. Prostě OLED obraz mi připadal lepší než nejlepší Led 4k. A teď do mě.

Eskamoter
Registrace: 10/2006
Příspěvků: 213
Odpověď v diskusním vlákně
 

a akú značku a model

si si vybral ?

satylu
Registrace: 1/2015
Příspěvků: 385
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Výběr televizoru 4K ?

No a já nakonec vybral SAMSUNG UE60J6272 .. v pondělí ji přivezou,tak snad jsem neudělal chybu.

nisanik
Registrace: 9/2016
Příspěvků: 16
Odpověď v diskusním vlákně
 

satylu

Mám doma LG 55EG910V.

Eskamoter
Registrace: 10/2006
Příspěvků: 213
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Výběr televizoru 4K ?

LG 55EG910V
Toš to je jiná cenová kategorie.. :-)

nisanik
Registrace: 9/2016
Příspěvků: 16
Odpověď v diskusním vlákně
 

Nisanik

Trochu,ale hlavně jiná obrazová kategorie. Černá je černá a bílá je bílá. Není to sice Oled 4k, to je úplně jiná obrazová a cenová kategorie,ale myslím si, že kdo byl na nedávné výstavě elektroniky ve SRN (IFA), tak tam bylo jasně vidět, že i výrobci TV jako Panasonic,Samsung kteří byli proti Oled začínají pomalu měnit svůj názor.

Eskamoter
Registrace: 10/2006
Příspěvků: 213
Odpověď v diskusním vlákně
 

možná se to někdy

dohrabe na kvalitu pohřbený plazmy

pierrepetr
Registrace: 5/2006
Příspěvků: 28 117
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Výběr televizoru 4K ?