Quantcast

Prima bude hledat muzikálové hvězdy v Robin Hood - Cesta ke slávě

| redakce | tisk

Televize Prima a Divadlo Kalich společně zavedou televizní diváky do zákulisí muzikálu. V originální castingové show navíc spolu s diváky vyberou a obsadí 2 hlavní role nového původního muzikálu z pera Gabriely Osvaldové a Ondřeje Soukupa.

Na jaře 2010 na obrazovky Televize Prima vtrhne muzikál tak, jak jej diváci neznají. Robin Hood - Cesta ke slávě je nová, původní zábavná castingová show, jejímž cílem je najít dvě nové muzikálové hvězdy - Robina a Marianu, hlavní postavy nového českého muzikálu. Ten pod názvem Robin Hood připravují Gabriela Osvaldová a Ondřej Soukup pro Divadlo Kalich. Oba uznávaní autoři usednou také v porotě, doplní je ještě režisér muzikálu Ján Ďurovčík a producent a ředitel Divadla Kalich Michal Kocourek. Televizní show budou moderovat Martina Kociánová a Petr Vondráček.

Chceme divákům přinést originální talent show, která se od těch, které již znají, liší. V tomto případě nejvíce tím, že z obou výherců soutěže se ihned po jejím skončení stanou řádní členové muzikálového souboru - a to v titulních rolích a se „svou“ vlastní premiérou -, tedy hvězdy muzikálového nebe,“ říká Marek Singer, generální ředitel Televize Prima, o novém projektu a dodává: „Také nahlížíme pod pokličku muzikálové kuchyně jako celku. Věříme, že atraktivní téma, prostředí a tvůrci diváky k obrazovkám nejen přivedou, ale i připoutají.“

I role porotců je zde výrazně odlišná. Tato slova potvrzuje i producent muzikálu a také předseda poroty Michal Kocourek: „Zatímco u jiných formátů nejsou porotci se soutěžícími nijak svázáni a jejich další osudy je nutně nemusejí zajímat, nám jde v tomto případě naopak o dost: vybíráme přece své budoucí kolegy, herce naší inscenace. Sami tedy budeme napnutí, koho nám nakonec diváci vyberou, a budeme dělat vše pro to, aby to byli ti nejlepší. Z tohoto důvodu budeme na soutěžící určitě přísnější, než je tomu zvykem. Ve vlastním zájmu.“

Jak se tedy budou hledat příští muzikálové hvězdy? Do pořadu se mohou přihlásit všichni, kteří si myslí, že mají takový talent a schopnosti, že mají šanci uspět. Samozřejmě by měl každý z kandidátů splňovat základní požadavky na muzikálovou hvězdu - měl by umět hrát, zpívat, tančit. Nezbytným předpokladem je také chuť na sobě dále tvrdě pracovat.

Televizní pořad představí divákům nejprve 2 castingová kola a poté vyřazovací kola v soutěžních přímých přenosech. V těch budou soutěžící prezentovat, jak se zdokonalují v disciplínách, které jsou pro muzikál nezbytné. Vyřazené, resp. postupující soutěžící určuje divácké hlasování a hlasování čtyřčlenné poroty v přímém přenosu. Diváci uvidí celkem 13 dílů - 4 díly budou střihové a budou ukazovat castingy a 9 dílů bude „živých“.

Principem celé show je individuální boj každého uchazeče. Konkurence je velká, ale jsou pouze dvě hlavní role, které vítězové získají. Jenom vítězové berou vše; neznamená to pouze slávu, ale také těžkou dřinu, práci. Odměnou je smlouva s prestižním divadlem a přízeň divadelního diváka. Vítězové získají smlouvy na tyto hlavní role a vystoupí na jedné z premiér v září 2010 v Divadle Kalich.

Originální projekt podpořili kromě Divadla Kalich také další partneři a mediální partneři. Hlavními partnery jsou společnosti Poděbradka a Telefónica O2, hlavními mediálními partnery celého projektu pak Deník Blesk a Frekvence 1.

Poděbradka je již řadu let generálním partnerem Divadla Kalich. Když jsme se dozvěděli o připravovaném televizním projektu Robin Hood - Cesta ke slávě, velice rychle jsme se rozhodli jej podpořit,“ uvádí Jiří Vlasák, marketingový ředitel společnosti Poděbradka, a doplňuje: „Muzikálové prostředí je pestré a přináší spoustu silných zážitků. Výjimečnost, zábava a radost ze života jsou emoce, které jsou společné pro Poděbradku i tento projekt. Věřím, že do hry zapojíme všechny aktivní lidi, kteří mají chuť do života a sdílejí tyto hodnoty s námi.“

Naším cílem, stejně jako cílem tohoto projektu, je umožnit lidem interaktivně komunikovat a prožívat a sdílet naplno emoce. V našem případě s využitím mobilních služeb, pevných linek nebo třeba prostřednictvím internetu,“ říká Petr Dvořák, ředitel pro značku a marketingovou komunikaci společnosti Telefónica O2 a dodává: „Nový projekt Televize Prima navíc přináší pro diváky i účinkující více možností než jen pasivní sledování programu. Stejný cíl máme i my - přinášet neustále více možností, ať už v oblasti zábavy, či mobilních technologií.“

Diváci se poprvé setkají se všemi hlavními aktéry nové castingové show Robin Hood - Cesta ke slávě v březnu 2010. Počínaje zítřkem, tedy 20. 11., se mohou diváci začít hlásit do pořadu na základě castingových upoutávek. Více informací se zájemci o účast v pořadu dozvědí také na webových stránkách www.iprima.cz/robinhood.

zdroj: PR Prima





Reklama




Vybrané články