Quantcast

Atmedia v březnu ve znamení novinek a růstu podílu na trhu

| redakce | tisk

Atmedia minulý měsíc posílila svoji pozici u dospělého publika a dosáhla 3,3% podílu na sledovanosti. Za pozitivním trendem stojí především jarní novinky - seriál závodů Formule 1 vysílaný exkluzivně na Sportu 1 a Sportu 2 a start nové free-to-air lifestylové stanice Mňam TV.

Skupina tematických stanic si 3% meziměsíčním nárůstem v březnu zajistila 3,3% podíl na divácích v prodejní cílové skupině 15+. Rostoucí výkonnost mediálního zastupitelství Atmedia byla způsobena jak delším časem, který diváci trávili u obrazovek televizí z portfolia, tak i vyšším podílem na sledovanosti během víkendů. Také v prime-time se podíl na sledovanosti meziměsíčně zvýšil o celých 8%.

Meziroční změna podílu na sledovanosti Atmedia v CS 15+

Atmedia v březnu ve znamení novinek a růstu podílu na trhu
▲ Atmedia v březnu ve znamení novinek a růstu podílu na trhu

Zdroj: ATO-Mediaresearch, 2-3/2015

Rostoucí víkendový podíl na sledovanosti skupiny Atmedia se dá přičíst mimo jiné startu hlavní programové novinky - Formule 1. Exkluzivní práva k seriálu závodů F1 získaly sportovní kanály Sport 1 a nově od března měřený Sport 2 na nejbližší tři roky. První dva přímé přenosy ze závodů v Austrálii a Malajsii dosáhly vynikajícího 6% podílu na sledovanosti u dospělých diváků 15+, mezi muži dokonce až 10%. Probíhající seriál Formule 1 již oslovil téměř čtvrt milionu televizních diváků.

Druhé jarní novince, stanici o vaření a zdravém životním stylu, Mňam TV, se daří postupně získávat další a další diváky. Lifestylová televize, která vysílá v regionálním multiplexu MUX 8, vstoupila v polovině března do TV-metrového měření a již si ji naladilo téměř 600 tisíc lidí (6% populace ČR). Zatím nejúspěšnější pořad, Perfektní obsluha 2, si dokázal získat svým nejsledovanějším dílem podíl na sledovanosti ve výši 1,3% u diváků ve věku 15+.

zdroj: AtMedia





Reklama




Vybrané články