Quantcast

Česká televize oznámila nové personální posily

| redakce | tisk

Česká televize jmenovala k 1. únoru 2012 nové vedoucí manažery do oddělení programu a marketingu.

Do funkce manažera programu České televize byl jmenován Tomáš Motl. Bude se podílet na programové strategii ČT2 s důrazem na jeho jasnější profilaci a zkvalitnění programové skladby. V jeho gesci bude i nová koncepce vzdělávacích pořadů a celková programová dramaturgie dokumentární tvorby.

V minulosti se Tomáš Motl jako hlavní dramaturg podílel na cyklech studia Febio Gen, Genus, Jak se žije, Oko, Cestománie a Nová Cestománie. Na digitální televizi Z1 zodpovídal za dramaturgii původních dokumentů Z1 a šéfoval pořadu Interview Z1. Stál také u zrodu časopisu Reflex, jeho posledním působištěm byla internetová podoba české verze časopisu National Geographic.

Novým vedoucím oddělení marketingu České televize se stal Tomáš Studeník. Bude vytvářet kreativní koncepty marketingových kampaní a zodpovídat za jejich realizaci na obrazovce i mimo ni. Společně s Útvarem vnitřní a vnější komunikace se bude z pozice vedoucího marketingu podílet na budování obrazu České televize jako důležité a respektované instituce, jejímž hlavním posláním je služba veřejnosti.

Do České televize přichází z pozice ředitele vlastní konzultační společnosti zaměřující se na zlepšování komunikace mezi veřejnými institucemi a občany. V minulosti působil také jako místopředseda Asociace pro komunikaci ve veřejném sektoru a ředitel strategického plánování ve společnosti Proximity Prague. Za svou práci získal lva z Cannes a několik Caples Awards z New Yorku.

zdroj: ČT





Reklama




Vybrané články