Quantcast

HD už nestačí. O2 Sport přináší zážitek v multidimenzi

| redakce | tisk

Operátor O2 spouští reklamní kampaň ke startu svého televizního kanálu O2 Sport. Ten začne vysílat v sobotu 8. srpna a dostupný bude pouze v O2 TV. Divákům přinese zápasy Premier League, kompletní Ligu mistrů, to nejlepší ze Synot ligy a spoustu dalších sportovních událostí.

MD/multidimenze představuje nový způsob sledování O2 TV, první nelineární televize v České republice, která díky svým funkcím umožňuje divákům úplně ovládat a kontrolovat televizní obsah. Namísto pasivního sledování pouze podle televizního programu se totiž diváci mohou dostat do televizní multidimenze. Ta umožní sledovat několik sportovních přenosů současně, přepínat mezi různými kamerami, cokoli si zastavit, přetočit, nahrát nebo přepnout mezi různými jazykovými verzemi.

Ústředním motivem celé kampaně se stal trůn, ze kterého divák poprvé ovládne svět sportu. "MD funkce jsou součástí televizního zážitku a prolínají se celým vysíláním stanice O2 Sport. U Synot ligy si divák může jednoduše přepínat mezi různými kamerami na stadionu, u Ligy mistrů si zase vybere až z osmi paralelně hraných zápasů," vysvětluje podstatu MD funkcí Ondřej Křivka, ředitel marketingové komunikace v O2.

Multidimenze se projevuje i v počtu zařízení, na kterých je možné stanici sledovat. Stejně jako všechny ostatní kanály v O2 TV bude i O2 Sport dostupný na čtyřech různých zařízeních - tedy na počítači, v telefonu nebo tabletu. "Záleží tedy jen na divákovi, mezi koho svou licenci rozdělí," dodává Křivka. S konceptem MD funkcí bude O2 pracovat nejen v rámci kampaně, ale objeví se i jako základní stavební kámen informační grafiky v samotném vysílání na stanici O2 Sport.

HD už nestačí. O2 Sport přináší zážitek v multidimenzi
▲ HD už nestačí. O2 Sport přináší zážitek v multidimenzi


Se startem stanice budou spuštěny také nové webové stránky o2sport.cz, na kterých najdou zákazníci nejen základní nabídku služeb (televizní program, technické specifikace provozu služby nebo detailní informace o vysílaných programech), ale i rozsáhlý informační servis o vysílaných ligách a sportovních soutěžích a žhavé novinky z odehrávajících se závodů.

Kampaň startuje 30. července a objeví se na outdoorových plochách, v printu i v rámci POS materiálů na značkových prodejnách O2. V televizních reklamních blocích budou k vidění dva reklamní spoty, které vysvětlí nové funkce a představí šíři sportovního obsahu. Nedílnou součástí propagace je také personalizovaná bannerová kampaň cílená na fanoušky jednotlivých sportovních klubů.

Kreativní koncept připravil interní tým O2. Režie reklamních spotů se ujal Tomas Mankovsky, produkci zajistila společnost Armada Films. Nákupu a plánování médií zajistila agentura Médea.

zdroj: O2





Reklama




Vybrané články