Quantcast

TV Doma Markízy se mění. Nabídce více dramatické tvorby

| redakce | tisk

Zhruba měsíc a půl před startem nové stanice TV Doma požádala Markíza slovenského regulátora Radu pro vysílání a retranismisi o změny v její licenci. Upraví se programová nabídka, podíly jednotlivých typů pořadů a také název.

Oficiálním názvem TV Doma bude jen slovo "Doma". Informuje o tom mediálne.sk. Markíza ve svém novém kanálu Doma zvýšila počet dramatické tvorby z 82 na 91 procent. Do tohoto počtu lze započítat obsah založený na fikci, například filmy a seriály. Zvýšení dramatické tvorby ale snížil počet zábavních pořadů ze 13 na dvě procenta. Zvýšil se ale podíl nepolitické publicistiky z 5 na 7 procent.

Změna podílů jednotlivých žánrů je jen formální záležitostí a televize má jen oznamovací povinnost.

Kanál Doma se zaměří na ženy ve věku od 12 do 54 let. Mateřský kanál TV Markíza odlehčí o telenovely a ženské seriály.

Konkurenční TV JOJ provozuje druhý program od podzimu loňského roku. Televize pod názvem JOJ Plus je určena především pro diváky starší 40 let.





Reklama




Vybrané články