Quantcast

Hallmark vysílá často reklamu, zjistila RRTV

| Martin Vyleťal | tisk

Český regulátor médií Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) zjistil, že kabelový a satelitní placený kanál Hallmark Channel vysílá velmi často reklamu. Dokonce je to v rozporu s legislativou České republiky.

RRTV proto informovala provozovatele NBC Universal, provozovatele stanice Hallmark, že odstup mezi reklamními bloky může být minimálně 20 minut. Ve sledovaném úseku dne 10. prosince 2009 od 14:00 hodin byl na české verzi programu Hallmark během pořadu Foylova válka odstup mezi reklamními bloky jen 14 minut a 56 sekund. To je v rozporu s českou legislativou.

Rada proto předala britskému regulačnímu orgánu Ofcom k posouzení možného porušení § 49 odst. 4 tuzemského zákona č. 231/2001 Sb., kterého se provozovatel NBC Universal mohl dopustit tím, že na české verzi programu Hallmark dne 10. prosince 2009 v době od 14:00 do 15:00 hodin při vysílání pořadu Foylova válka mezi dvěma po sobě následujícími přerušeními pořadu reklamou uplynulo méně než 20 minut.

Vedle poplatků z každého abonenta je reklama dalším z příjmů, kterým se financuje provoz televizního kanálu.





Reklama




Vybrané články