Quantcast

Český rozhlas je pošesté nejdůvěryhodnější značkou

| redakce | tisk

V jedenáctém ročníku průzkumu Dobrá značka, realizovaným společností Readers Digest, zvítězil v kategorii Rozhlasová stanice opět Český rozhlas.

Společnost Reader´s Digest oznámila výsledky emailového průzkumu Dobrá značka 2011. Veřejnoprávní média bodovala v obou mediálních kategoriích, tedy televizi a rozhlasu. Český rozhlas se stal nejdůvěryhodnější značkou již pošesté, zvítězil zatím ve všech ročnících soutěže, ve kterých byla rozhlasová kategorie vyhlášena. „Vyjádřená důvěra nás zavazuje k přísnému dodržování zásad veřejnoprávního vysílání a pečlivé programové práci, která může uspokojit opravdu každého posluchače“, uvedl v reakci na ocenění prozatímní ředitel Českého rozhlasu Peter Duhan.

Letos byl Český rozhlas nejdůvěryhodnější značkou pro 27 procent respondentů, což znamená dvouprocentní nárůst oproti loňskému roku. Celkem proběhl průzkum v šestnácti evropských zemích, elektronicky nebo klasickou poštou bylo rozesláno dohromady 586 593 dotazníků. V rámci České republiky bylo odesláno 15 500 emailů. Na otázku, které značky považují za nejdůvěryhodnější, odpovídali respondenti z České republiky ve třiceti kategoriích.

zdroj: ČRo





Reklama




Vybrané články