Eurosport zvýšil sledovanost o 11 procent
| redakce | tiskTelevizní skupina Eurosport Group zvýšila během prvních pěti měsíců letošního roku sledovanost o 11 procent v porovnání se stejným obdobím roku 2011. Všechny televizní stanice Eurosport během pěti měsíců rostly.
Eurosport zvýšil průměrnou sledovanost o 7 procent a Eurosport 2 vygeneroval průměrnou sledovanost o 37 procent vyšší.
Nejvyšší průměrný růst televizní sledovanosti zaznamenal vysílatel v Polsku, kde Eurosport Group rostla o 43 procent v meziročním srovnání, dále v Itálii (+25 procent), Francii (+22 procent), Rumunsku (+12%), Nizozemí (+11%), Velké Británii (+11%) a Švédsku (+9%).
Během několika měsíců přinese Eurosport atraktivní přenosy od French Open, fotbalový šampionát UEFA Euro 2012, ME v lehké atletice, Tour de France, LOH 2012 Londýn a US tenis Open. Více než 50 procent vysílacího času budou tvořit přímé přenosy.
zdroj: Advanced television