Quantcast

Eurosport zvýšil sledovanost o 11 procent

| redakce | tisk

Televizní skupina Eurosport Group zvýšila během prvních pěti měsíců letošního roku sledovanost o 11 procent v porovnání se stejným obdobím roku 2011. Všechny televizní stanice Eurosport během pěti měsíců rostly.

Eurosport zvýšil průměrnou sledovanost o 7 procent a Eurosport 2 vygeneroval průměrnou sledovanost o 37 procent vyšší.

Nejvyšší průměrný růst televizní sledovanosti zaznamenal vysílatel v Polsku, kde Eurosport Group rostla o 43 procent v meziročním srovnání, dále v Itálii (+25 procent), Francii (+22 procent), Rumunsku (+12%), Nizozemí (+11%), Velké Británii (+11%) a Švédsku (+9%).

Během několika měsíců přinese Eurosport atraktivní přenosy od French Open, fotbalový šampionát UEFA Euro 2012, ME v lehké atletice, Tour de France, LOH 2012 Londýn a US tenis Open. Více než 50 procent vysílacího času budou tvořit přímé přenosy.

zdroj: Advanced television





Reklama




Vybrané články