Quantcast

Atmedia má za sebou úspěšné léto: dosáhla 3% podílu na trhu

| redakce | tisk

Mediální zastupitelství Atmedia v červenci deklarovalo atakování 3% hranice podílu na sledovanosti a v srpnu se Atmedii skutečně podařilo uvedenou hranici pokořit. Ve své základní prodejní cílové skupině, produktivní populaci 15-54 let, vykázalo zastupitelství v létě v porovnání s červnem 24% nárůst podílu na trhu.

V průběhu druhého prázdninového měsíce dokonce program jejích stanic v některých dnech překonal 4% hranici sharu. Zásluhu na tom měl především pokračující růst sledovanosti hudební televize Óčko a divácky úspěšné filmy odvysílané na stanici Film+.

Atmedia má za sebou úspěšné léto: dosáhla 3% podílu na trhu
▲ Atmedia má za sebou úspěšné léto: dosáhla 3% podílu na trhu

Největším skokanem ve sledovanosti mezi stanicemi z portfolia byl v srpnu Sport1, který v některých dnech pokořil půl procentní podíl na celodenním televizním publiku a to především díky meziměsíčnímu ztrojnásobení podílu na sledovanosti mezi mladými diváky 15 až 24 let. Stanice bodovala s fotbalovými přenosy předkol MS 2014 a španělské La Ligy, přičemž nejsledovanější zápas Čechů proti Ukrajině dokázal přilákat 1,8% dospělých diváků sledujících v daném čase televizi.

zdroj: AtMedia





Reklama




Vybrané články