Quantcast

Počet abonentů Trikolor TV se v roce 2012 zvýšil o 26 procent

| redakce | tisk

Počet klientů ruské satelitní platformy Trikolor TV se během roku 2012 zvýšil o 26 procent a dosáhl 11,9 milionu klientů. ARPU se meziročně zvýšil o 15 procent ze 629 rublů v roce 2011 na 726 rublů o rok později.

Roční tržby provozovatele se zvýšily o 43 procent na 6,3 miliardy rublů.

"Znamená to, že každá čtvrtá rodina dnes sleduje Trikolor TV," uvedl šéf platformy Alexandr Makarov.

Podle něj má Trikolor TV 8,8 milionu aktivních zákazníků. 88 procent klientů využívá základní služby a 12 procent další služby.

Z globálního pohledu je Trikolor TV třetí největší platformou, po amerických platformách Direct TV a Dish Network. K růstu Trikolor TV pomoha především politika programové nabídky. V prvním čtvrtletí roku 2012 byly do nabídky zařazeny zahraniční programy, v polovině roku 2012 první stanice ve vysokém rozlišení (HDTV). Koncem loňského roku měl provozovatel přes 1 milion abonentů HD programů.

Do konce roku 2013 chce Trikolor TV zvýšit počet abonentů na 14,5 milionu domácností. Z toho asi 24 procent z nich (3,5 milionu klientů) si má abonovat kanály v HD kvalitě.

zdroj: telesat-news.net





Reklama




Vybrané články