Quantcast

Šlágr TV dále zvyšuje podíl na sledovanosti: v sobotu dosáhla 2,5%

| redakce | tiskobrázek k článku: Šlágr TV dále zvyšuje podíl na sledovanosti: v sobotu dosáhla 2,5%

V sobotu 3. srpna dosáhla lidová hudební stanice Šlágr TV, která patří do portfolia Atmedia rekordního 2,5% podílu na sledovanosti mezi diváky staršími 15 let. Velice úspěšný víkend tak završil týden s druhým nejvyšším průměrným sharem 1,8%, kterého zatím Šlágr od vstupu do měření dosáhl.

Nepřetržité zvyšování sledovanosti se týká také primetimu (20:00-23:00), ve kterém si stanice v sobotu navzdory vysoké konkurenci divácky atraktivních pořadů na ostatních stanicích zajistila 3% podíl, což je její nejlepší dosavadní výsledek. Vynikající podíl 2,1% si stanice udržela také včera a mohla si tak připsat historicky nejúspěšnější pondělí.

Narůstající oblibu této stanice mezi diváky potvrzuje i růst sharu mezi ženami staršími patnácti let. Celotýdenní průměrný podíl byl 2,1%, v sobotu dokonce více než 2,9%. Program Šlágr TV si minulý týden nenechalo ujít 860.000 dospělých televizních diváků, což představuje téměř 10% české populace.

V sobotu se osvědčily pořady už tradičně se objevující mezi top nejsledovanějšími. Například 7x nej harmoniky vidělo 115.000 dospělých diváků a dosáhl 3,3% podílu na sledovanosti. Další pořady, které přispěly k výbornému sobotnímu výsledku stanice, byly Písničky na přání nebo Chvilka pro hvězdy.

V průběhu vysílání Šlágru se velmi osvědčily pořady uváděné samotnými majiteli stanice, pánem a paní Peterkovými. Například velice oblíbený pořad Písničky na přání plní písemná, telefonická či smsková přání o zahrání oblíbené písničky i s osobním věnováním, které jsou přečteny paní Peterkovou před přehráním písničky. Přirozená srdečná osobní promluva k divákům a možnost z jejich strany si individuálně sestavit program představuje koncept kontaktní lidové televize, který se ukazuje být velmi nosný a získává si mnohé pozitivní ohlasy“, uvedl k programu televize Robert Kvapil, obchodní ředitel Šlágr TV.

zdroj: AtMedia





Reklama




Vybrané články