Quantcast

SENZI TV se chystá na satelit. Share stanice je 0,6 procent

| redakce | tisk

Přesně před měsícem zahájila vysílání nová stanice SENZI ze skupiny JOJ. Od dnešního dne jsou výsledky sledovanosti nejmladšího kanálu provozovatele součástí denního reportu peopemetrového průzkumu společnosti TNS. Uvedla televize.

V současné době je SENZI TV pokryta v peoplemetrovém panelu 17,8 procenty, což představuje 213 z 1245 domácností. Nicméně již nyní provozovatel zaznamenává divácký zájem o novou stanici, což dokumentuje například celodenní podíl 0,6 procent v cílové skupině 12 až 54 let ze dne 28.9.2013.

"Reklamný a televízny trh sa v posledných rokoch veľmi zmenil. Práve z dôvodu limitu reklamného trhu sme sa rozhodli vstúpiť aj na pôdu platených televíznych staníc a SENZI je našou prvou lastovičkou. Som rád, že po prvom mesiaci vysielania môžeme byť s jej účinkovaním na slovenskom televíznom trhu spokojní," uvedl k tomu František Borovský, generální ředitel JOJ GROUP a předseda představenstva Slovenskej produkčnej, a.s.

V současnosti je SENZI dostupná v DVB-T, v kabelových sítích a IPTV platformách. Program šíří téměř 50 operátorů, včetně Slovak Telekom, UPC Broadband, Orange Slovensko, Satro a mnoho dalších. Stanice momentálně nevysílá přes satelit. Nicméně vysílatel oznámil, že tento typ distribuce nyní plánuje.

Senzi TV vysílá 24 hodiny denně a zaměřuje se na hudební produkci různých žánrů jako "repete" hity, revival music, balkánské, trampské a svatební hity a také dechovku, country a folk.





Reklama




Vybrané články