Quantcast

TV Óčko boduje na sociálních sítích

| redakce | tisk

ÓČKO zaznamenalo nejvyšší měsíční nárůst Facebookových uživatelů v kategorii českých médií k 11. 12. 2013. Za uplynulý měsíc se počet uživatelů zvýšil bezmála o 18 a půl tisíc na celkových 357 tisíc.

Podle serveru socialbakers.com v žebříčku podle počtu českých fanoušků se ÓČKO řadí mezi čtyři nejoblíbenější média na Facebooku. V žebříčku nejrychleji rostoucích fanouškovských základen mezi médii v ČR patří dokonce na první pozici za uplynulý měsíc. ÓČKO též vévodí v kategorii podle celkového počtu fanoušků mezi komerčními médii v ČR.

O naše fanoušky se staráme v každodenní komunikaci a dáváme jim možnost vyjádřit se k podnětům na obrazovce. Snažím se o to, aby tvář ÓČKA byla stejná jak ve vysílání, tak na facebooku,“ uvedla online manažerka ÓČKA Petra Voplatková.

Úspěchy sklízí i Facebookový profil živého pořadu Mixxxer, který zaznamenal nárůst o 11 500 uživatelů během posledního měsíce. Za poslední 3 měsíce se rozrostl o více než 37 tisíc fanoušků. Celkový počet tedy přesáhl 105 000 fanoušků.

Zdroj: socialbakers.com; Facebook insights, Óčko





Reklama




Vybrané články