Quantcast

Mobilní televize od UPC zaznamenala o Vánocích 40% nárůst sledovanosti

| redakce | tisk

Aplikace mobilní televize Horizon Go od největšího českého poskytovatele kabelového internetového připojení a digitální televize UPC oslavila 3. ledna dva měsíce od svého spuštění. Její uživatelé se na svých smartphonech a tabletech podívají průměrně na 20 000 pořadů denně.

Během vánočních svátků jsme zaznamenali nárůst sledovanosti o 40 % oproti běžnému týdennímu provozu. Nejvíce připojení k Horizon Go jsme dosáhli v neděli 28. prosince, kdy si naši diváci pustili téměř 30 000 pořadů. Největší zájem je o kanály skupiny NOVA následované Českou televizí. Nejsledovanějším pořadem Vánoc se překvapivě stalo Turné čtyř můstků na ČT4 Sport a Eurosportu,“ analyzuje vánoční sledovanost mobilní aplikace Horizon Go Jan Kohout, ředitel segmentového marketingu UPC.

Mobilní televize od UPC zaznamenala o Vánocích 40% nárůst sledovanosti
▲ Mobilní televize od UPC zaznamenala o Vánocích 40% nárůst sledovanosti

Sledovanost Horizon Go - souhrnné informace:

• Uživatelé mobilní aplikace se na svých smartphonech a tabletech podívají průměrně na 20 000 pořadů denně
• Nejvíce připojení k mobilní aplikaci bylo dosaženo 28. prosince, kdy si diváci pustili téměř 30 000 pořadů
• 40% nárůst sledovanosti na Horizon Go během Vánoc
• Nejsledovanější pořady na Horizon Go o Vánocích:
• Skoky na lyžích
• Zápas Tipsport Extraligy Litvínov vs. Kometa Brno
• Česká pohádka „S čerty nejsou žerty“
• Dvě třetiny uživatelů Horizon Go využívají systém Android. Třetina zařízení využívá systém iOS
• 9 z 10 mobilních zařízení je k Horizon Go připojeno pomocí Wi-Fi sítě. Zbývajících 10 % se připojuje pomocí 3G nebo 4G/LTE

zdroj: UPC





Reklama




Vybrané články