Quantcast

Trikolor TV získal za kvartál 400 tisíc abonentů

| redakce | tisk

Ruská satelitní platforma Trikolor TV pokračuje ve svém růstu. Během druhého čtvrtletí operátor získal 400 tisíc nových zákazníků a jejich aktivní počet dosáhl 11,415 milionu.

Jako klíčové faktory ovlivňující růst počtu abonentů je nejenom získání nových klientů ale také omezení odchodu stávajících zákazníků.

5,3 milionu abonentů Trikolor TV přijímá nabídku programů ve vysokém rozlišení (růst o 7,07 procenta).

Zájem o Trikolor TV roste i s ohledem na rozšiřování programové nabídky. V březnu letošního roku operátor zařadil do hlavního balíčku Edinyj stanice z paketu SuperKino HD (KinoPremium HD, Ostrosjužetnoje HD, Naše HD, Semejnoje HD) a také hudební stanice z tarifu Muzykalnyj (iConcerts HD, Muzyka Pervogo, MTV Rocks, MTV Hits, MTV Dance, VH1 European, VH1 Classic a řadu dalších). V březnu a dubnu byly do nabídky zařazeny programy KHL HD, Mult, Dom Kino Premium, CNN International a nové dětské programy Ryžij a Ginger HD.

Dne 17. února 2014 v západní části Ruska a 19. května 2014 ve východní části Ruské federace byla zahájena výměna starších přijímačů za nové, které podporují příjem programů v HD rozlišení.





Reklama




Vybrané články