Quantcast

TV Barrandov má show od Fremantlu

| redakce | tisk

Televizní skupina Barrandov, která za poslední rok zdvojnásobila svůj podíl na trhu sledovanosti, získala od britské produkční společnosti Fremantle Media exkluzivní práva na vysílání soutěžního pořadu Who knew?

Televizní skupina Barrandov uzavřela smlouvu s mezinárodně významnou produkční společností Fremantle Media. Díky nové dohodě se tato televizní skupina dostane k prémiovému obsahu, jenž by jí měl pomoci v dalším růstu, který deklaroval již v únoru předseda představenstva společností Barrandov Televizní Studio a Empresa Media Jaromír Soukup. „Při podpisu smlouvy o vstupu čínské společnosti CEFC do televize Barrandov jsem jasně řekl, že příliv investic bude znamenat naši vyšší aktivitu na trhu. Letos jsme dotočili několik vlastních seriálů s velmi dobrým hereckým obsazením, jako je třeba Doktorka Kellerová a nyní investujeme i do televizní zábavy. Velmi si vážím i toho, že nám společnost Fremantle Media dala při výběru formátů přednost před ostatními televizemi,“ uvedl tento týden Jaromír Soukup.

První z formátů, který skupina TV Barrandov pustí, má v originálu název Who knew?, a vždy se v něm utkávají dvě soutěžní družstva, jejichž úkolem je zodpovídat řadu netradičních otázek. Na obrazovkách televize Barrandov by se nová show podle výkonného ředitele Františka Borovského měla objevit co nejdříve. Originál pořadu vznikl v německé pobočce Fremantlu, vysílala ho např. německá televize ARD pod názvem Wer weiss denn sowas? Letos na jaře zařadila pořad s úspěchem do svého vysílání také slovenská televize Markíza pod názvem Dobre vedieť!

Spolupráce skupiny Barrandov a Fremantlu se bude týkat i dalších pořadů. „Kromě této novinky přineseme divákům Barrandova také novou denní show a další zábavný pořad určený do hlavního vysílacího času. Spolupráce se společností Fremantle Media nám zaručuje přístup k novým a úspěšným formátům, které podpoří růst sledovanosti Skupiny Barrandov,“ uvedl Borovský.

Fremantle Media stojí za řadou úspěšných televizních show dosahujících rekordů v televizní sledovanosti po celém světě. Z jejich dílny pochází např. pěvecká talentová show Pop Idol, u nás vysílaná jako Česko Slovenská Superstar, X Factor či třeba Pět proti Pěti.

zdroj: TVB





Reklama




Vybrané články