Quantcast

Reklama na TV Nova zdraží v průměru o 20%

| Martin Vyleťal | tisk

Největší česká komerční televize Nova zdraží od ledna cenu za reklamu. Tento krok nepotěší především mediální agentury a jejich inzerenty.

"Od počátku roku 2008 zdražíme reklamu. Budeme i nadále pokračovat v zacílení na skupinu diváků 15 až 54 let, cena se v průměru zvýší o 20 procent," uvedl v rozhovoru pro Hospodářské Noviny Petr Dvořák, generální ředitel TV Nova. "Jednotliví klienti však mají možnost tento nárůst regulovat, pokud správně rozloží svou útratu mezi prime time a zbytek dne nebo využijí méně zatížených měsíců. Na všechny tyto možnosti dostanou slevu. Další významnou slevu poskytneme, pokud s námi klient uzavře do konce letošního roku celoroční smlouvu," dodal P. Dvořák.

Cílem podle P. Dvořáka je udržet si vyprodanost reklamních bloků na úrovni 60 až 70 procent v nižších sezónách a v sezónním období okolo 75 až 85 procent. Nižší počet reklamních spotů v rámci bloku podle Dvořáka má i jeden pozitivní efekt: diváci nepřepínají na konkurenční programy a reklama si udržuje vyšší průměrnou sledovanost.

Důvodem k růstu cen jsou podle P. Dvořáka růst nákladu v oblasti akvizic a vlastní dvorby o více než 30 procent.

zdroj: Hodpodářské Noviny





Reklama




Vybrané články