Quantcast

UPC Direct má již přes 316 tisíc abonentů

| Tisk

logoStředoevropská satelitní placená televize UPC Direct (Astra 19,2°E) získává další abonenty v Česku, na Slovensku a v Maďarsku. Na konci prvního kvartálu měla celkem 316.600 klientů.

Tradičně nejlépe se vedlo UPC Direct na maďarském trhu, kde za první tři měsíce letošního roku získal operátor 8.500 nových abonentů. Platforma má zde celkem 179.600 zákazníků, což je růst o 5 procent ve srovnání s koncem roku 2005 (171,1 tisíc).

V České republice firma zaznamenala ještě vyšší růst o satelitní službu než v Maďarsku. UPC Direct zde na konci prvního čtvrtletí evidovala o 6,1 procent abonentů více než na konci r.2005. Ve srovnání s Maďarskem zde ale UPC získala jen 6,9 tisíc nových klientů, celkem jich zde má 119.400.

UPC Direct vykazuje nadále nejhorší výsledky na Slovensku. Během ledna, února a března zde provozovatel získal jen 300 nových zákazníků a celkem má na tomto trhu 17.600 abonentů a představuje to růst o 1,7 procenta v porovnání s předchozím obdobím.

Platforma UPC Direct má v Česku, na Slovensku a v Maďarsku celkem 316.600 abonentů a ve srovnání s předchozím obdobím (konec roku 2005) jde o růst o 5,2 procenta. Tehdy měl provozovatel 300.900 zákazníků.

Služeb kabelové televize UPC Česká republika může využívat 745.200 domácností. Z toho si objednalo některou z programových balíčků kabelové televize 298.300 domovů (oproti konci roku se počet klientů nezměnil). K vysokorychlostnímu internetu přes kabelovou TV firma připojuje 83.900 domácností a představuje růst o 8.300 klientů v porovnání se situací na konci roku 2005.

Na Slovensku se k nabídce UPC může připojit 431.800 domácností a představuje růst o 2.600 zásuvek. Nabídku kabelové televize UPC na Slovensku využívá 253.600 klientů a je to růst o 3.300 domácností. K rychlému internetu od UPC se zde připojuje 24 tisíc domovů a ve srovnání s koncem roku 2005 je to růst o 3,2 tisíc domácností.



V Maďarsku má UPC celkem 1.044.200 zásuvek, z toho 732.700 klientů (růst o 1.300) si objednalo některý z programových balíčků operátora. Přístup k širokopásmovému internetu UPC si objednalo celkem 156.300 domácností a je to o 21.100 domovů více než koncem roku 2005.

Pro letošní rok připravuje provozovatel kabelové a satelitní televize řadu novinek. První programy (ČT4 Sport, TV Nova, Sport1, SportKlub, Echo TV) představil v minulých měsících, resp. dnech. Na podzim odstartuje ve spolupráci s MGM Networks filmový kanál MGM ve verzi pro region střední Evropy. Program bude součástí základní programové nabídky.

Martin Vyleťal





Reklama




Vybrané články