Quantcast

Obliba SPORT1 v srpnu raketově rostla hlavně mezi mladými muži

| redakce | tisk

Velkého nárůstu sledovanosti v létě dosáhla placená stanice Sport1. Ve druhém prázdninovém měsíci oproti červenci navýšila svůj celodenní podíl mezi dospělými diváky 15 až 54 let o celých 87 procent.

V některých dnech tak televize Sport1 pokořila půlprocentní podíl na celodenním televizním publiku. Vyplývá to z informací agentury Atmedia, která tento kanál zastupuje na reklamním trhu. Placené kabelové a satelitní kanály Sport1 a Sport2 provozuje v Česku a na Slovensku společnost Chello Central Europe, člen skupiny Liberty Global, Inc.

Zásluhu na tom má mimo jiné skvělé ztrojnásobení podílu na sledovanosti mezi mladými diváky 15 až 24 let. U mužů této věkové kategorie totiž stanice v srpnu dosáhla rekordního celodenního sharu 0,4 % a dokonce se jí v určitý okamžik podařilo atakovat hranici 4 % sharu u uvedené cílové skupiny. To představuje druhý nejlepší výsledek Sport1 v této cílové skupině od začátku tvmetrového měření.

K takovému úspěchu přispělo především nasazení mnoha atraktivních fotbalových přenosů, například přípravný zápas Ukrajina - Česko nebo kvalifikační souboje v předkole Ligy mistrů Liberec - Kluž a Evropské ligy Feyenoord -Sparta. Dlouhodobě nejsledovanějším obsahem je španělská La Liga, stanice zakoupila výhradní práva.

Další diváky chceme přilákat prostřednictvím hokejové Kontinentální ligy, pro aktuální sezónu jsme získali exkluzivní televizní práva na domácí zápasy Lva Praha a Slovanu Bratislava,“ uvedl za provozovatele stanice Aleš Fabík, Country Manager Chello Central Europe.

• Zdroj: ATO - Mediareserach, 1. 7. 2012 - 31. 8. 2012





Reklama




Vybrané články