Quantcast

Platforma ArenaSat ztrácí zákazníky

| redakce | tiskobrázek k článku: Platforma ArenaSat ztrácí zákazníky

Satelitní placená televize ArenaSat šířená prostřednictvím satelitů Astra (19,2°E) ztrácí zákazníky. Společnost Unitymedia, provozovatel služby, dále za třetí kvartál ztratila okolo 200 tisíc zákazníků kabelové televize. Naopak zisk před zdaněním, odpisy a úroky se zvýšil, dluh naopak snížil.

Celkový počet aktivních kabelových přípojek Unitymedia za tři měsíce klesl ze 4,844 milionu na 4,566 milionu. Podnik má 3,535 milionu zákazníků analogové kabelové televize, digitální si abonuje 1,116 milionu klientů. V meziročním srovnání došlo k poklesu o 700 tisíc abonentů analogové TV, naopak o růst o 593 tisíc v případě digitální televize, uvedla Unitymedia.

Digitální placenou televizi si abonuje 531 tisíc zákazníků Unitymedia. K širokopásmovému internetu se připojuje 326 tisíc klientů. 308 tisíc domácností Unitymedia využívá telefonii.

Měsíční ARPU (průměrný příjem z jednoho abonenta) činil ve třetím čtvrtletí 9,94 euro.

ArenaSat, pay-tv ze satelitu, si vede velmi špatně. Za tři měsíce klesl počet abonentů ze 334 tisíc na 221 tisíc. Důvodem je především skutečnost, že přenosy fotbalové Bundesligy vysílá i pay-tv Premiere a řadě zákazníkům ArenaSat v uplynulých týdnech vypršela dvouletá smlouva.

APRU u satelitní televize je ve srovnání s kabelovou vyšší - 18,74 euro měsíčně a ve srovnání se třetím kvartálem roku 2007 došlo dokonce k růstu z 17,86 euro.





Reklama




Vybrané články