Quantcast

2 nové hudební kanály na satelitech Astra 19,2°E

| Tisk

Na evropském satelitním systému družic Astra na pozici 19,2 stupňů východní délky zahájily vysílání dva nové hudební kanály - Yavido Clips a Jamba! TV. Obě stanice mají shodné zaměření: jsou určeny především mobilním maniakům v Německu, kteří hledají monofonní či polyfonní melodie nebo true tony. Další společný znak stanic: Yavido Clips a Jamba! TV není přerušován klasickými reklamními spoty. Veškeré reklamy na mobilní content se zobrazují nepřetržitě na obrazovce.

Yavido Clips bude podle provozovatele přinášet nejlepší klipy aktuálních hvězd. Ve vysílání se objeví klipy od roku, popu, hip hopu, RnB až po dance a latin. Stanice nemá žádné moderátory, proto běží nepřetržitý blok videoklipů ve výřezu obrazovky. Stanici provozuje společnost Euro I (Hamburg).

screenKanál Yavido Clips vysílá denně od 9:00 do 17:00 hodin. Omezený vysílací čas souvisí s omezeným prostorem na pronajmutém transpondéru. Program Yavido Clips začíná denně programovým blokem Power Pop, který přináší aktuální a klasické hity. Další dvouhodinka (od 11 do 13 hodin) patří bloku Yyam a obsahuje klipy k době kolem poledne. Program od 13 do 15:00 hodin je vyhrazen bloku Full Flavour (žhavé rytmy). Poslední dvouhodinový blok patří Sound City.

Družice: Astra via 19,2°E
název stanice: Yavido Clips
Kmitočet: 12,148 GHz
Polarizace: H (horizontální)
SR: 27500
FEC: 3/4
SID: 2765
VPID/PCR: 239
APID: 240
kódování: žádné
vysílací čas: 9:00 - 17:00 CET

Druhý nový program se stejným zaměřením se nazývá Jamba! TV. Jde o televizní kanál provozovatele portálu Jamba.de, který působí mj. ve Velké Británii, Švédsku, Finsku, USA, Polsku, Portugalsku, Španělsku, Maďarsku, Irsku, Švýcarsku, Holandsku, Norsku, Belgii, Itálii, Austrálii a Rakousku.

screenDružice: Astra via 19,2°E
název stanice: Jamba!
Kmitočet: 12,460 GHz
Polarizace: H (horizontální)
SR: 27500


FEC: 3/4
SID: 1794
VPID/PCR: 2303
APID: 2304
kódování: žádné
vysílací čas: 0:00 - 24:00

Nové kanály Yavido Clips a Jamba! TV zaměřené na poskytování mobilního obsahu vznikají kvůli stále vyšší popularitě mobilních telefonů a skutečnosti, že německé verze hudebních kanálů MTV a Viva hodlají v odpoledních hodinách omezit reklamu na mobilní content - tedy v čase, která je pro zadavatele nejatraktivnější z hlediska věkového složení diváků v tomto čase.

redakce





Reklama




Vybrané články