Quantcast

Diskuse

Archív diskusního fóra parabola.cz

Právě čtete stránku diskusního fóra serveru parabola.cz z archívu.
Do tohoto vlákna již nelze přidávat další reakce (režim READ-ONLY).
26.04.2009, 19:52.37

cs link

Prosím o radu kterou dekodovací kartu mam zvolit pro příjem cz programu z 23E GITAL,T-T,SKYLINK (jaky je mezi nimi rozdil ?) dík za rady jsem laik
uživatel
amos 22
26.04.2009, 20:01.41

RE: cs link

Jestliže si laik moc o tom nevíš tak se stejně budeš muset rozhodnout sám, protože každý bude chválit to svoje. Zalov na str. gitalu a skylinku porovnej nabídku přeji dobrou volbu R^
uživatel
slapet
26.04.2009, 20:03.32

Ahoj nejjednodusi budes mit kouknot na jejich stranky a vybrat si kazdy mame jine pozadavky nekdo chce hd a nekdo sd.Musis porovnat a vybrat sam .Jinak t-t a skylink je totez.Lukas
uživatel
lak
26.04.2009, 23:55.12

do budoucna obě
uživatel
pierrepetr
27.04.2009, 06:35.46

Já taky myslím, že nakonec skončíš tak, že budeš mít obě. Pokud chceš zatím jen základ (tj. české programy bez Nova Sport a STV1, STV2) a nepřiplácet za placené programy, tak je skoro jedno kterou si pořídíš. Na Skylinku jde třeba navíc Joj a Joj plus (i když zatím jen v testu - ale stále). Na obou kartách jde dočasně po vložení do přístroje i balíček jejich placených programů, takže to můžeš skouknout a po dvou (třech) měsících se rozhodnout. Karta Gital má trochu výhodu, že lze některé placené programy zaplatit jednotlivě (ale už při dvou nebo třech jednotlivých to vyjde stejně draho jako celý balíček).
Ale konečné rozhodnutí musíš stejně udělat sám.
uživatel
joscer
27.04.2009, 08:35.39

Proč obě???

To je snad nejhorší rada, jakou ti někdo může dát.

Kup si na netu za 15 stovek skylink a budeš mít o 2 SD programy zdarma navíc, pokud chceš HD, tak jinou volbu než SL ani nemáš.
Pokud chceš placenou nabídku, tak pokud si nechceš platit celý rok jen 1 program, tak je možnost předplacení jednotlivých programů u Gitalu jen nekalá reklama a takže je to jen na tobě...