Quantcast

Diskuse

Archív diskusního fóra parabola.cz

Právě čtete stránku diskusního fóra serveru parabola.cz z archívu.
Do tohoto vlákna již nelze přidávat další reakce (režim READ-ONLY).
18.09.2007, 06:28.40

Stealth 212-Diablo

Stealth 212-nový soft pro diablo ,vše v AU ,včetně D+,Digi tv,TPS,Premiere,Polsat,D Kabel,SF,ORF,atd.
uživatel
hery
18.09.2007, 07:59.44

Pro Heryho

Příteli mám dotaz jede ti diablo v premium X 7100 PGU i když má emulaci nebo jsou problémy?Mě to nějak ejede něco se sekne zajména oficiální karty CS linku já nejsem tak ostřílený jsem začátečník tak poraď a hlavně D Kabel ten mi nejede vůbec dík za každou radu
uživatel
sono
18.09.2007, 08:38.12

RE: Stealth 212-Diablo

vypni emu v px a bude to fungovat.
uživatel
buzzfuzz
18.09.2007, 11:06.11

pro sono

Byl jsem pracovně mimo a vrátil jsem se až teď,ale po nahrátí nového softu 212 funguje vše velice dobře,je vidět,že i při menší kapacitě softu,než byly ty ostatní,je lepší provedena fixace a proto se velice rychle otvírají programy TPS,Digi tv,i D+,u premiery to bylo vždy rychle,ale i kabel D jede v těch packetech co jsem včera na parabole uváděl velice kvalitně.Tobě už to jede,nebo co s tím stále máš????,udělal si to co ti radil buzzfuzz-to je první předpoklad.Druhý je provést po nahrátí diabla otevření configurace v menu diabla po vložení do slotu a musí jít.
uživatel
hery
18.09.2007, 12:35.40

Pro Heryho

Příteli vím že mi radíš dobře včera jsem se vrátil k 2.58 dal klíče ručně a jede to nevím proč to nejede v 2.59.Nevadí dneska jsi mi řekl že mám vypnout emu ale já jsem novocián tak že nevím kde to emu vypnout a zdali to pak zase mohu vrátit.Jinak Diablo používám ještě v ECHOSTARU AD 3000IP a tam mi to jede taky ale nejede mi TPS a Multivision tak nevím pokud budeš moci poradit tak prosím a děkuji
uživatel
sono
18.09.2007, 14:17.08

Pro sono

1./ V ECHOSTARU najeď v TPS na FRANCE 5, a nech to tam,do 5 min. by ti mělo TPS načíst a pak jak jednou najede,tak běží/začínat na FRANCE 5/