Senzi TV změnila logo a vysílá domácí koncerty
| redakce | tiskSlovenská hudební stanice Senzi nedávno spustila projekt s názvem "Srdcom s Vami", ve kterém se snaží spojovat hudebníky s legendárními šlágry a televizní diváky. Zatímco řada (nejen) slovenských interpretů připravuje vlastní livestreamy, televize přišla se zajímavým nápadem a posunula tuto aktivitu o mnoho dál.
Spojila známé interprety, kteří natáčejí domácí videa ze svých obýváků a komunikují s diváky nejenom slovem ale i písničkami.
Televize Senzi vysílá videa nejdříve na svých sociálních médiích a druhý den i přímo v televizním vysílání. Všechny klipy jsou upravené do speciální grafiky se sloganem "Srdcom s Vami".
Se spuštěním koncertů televize změnila i staniční logo. Ze statického loga se vrátila k animovanému logu, ke kterému přibylo i animované srdce s názvem projektu "Srdcom s Vami". To se střídá s logem televize.