Quantcast

Senzi TV změnila logo a vysílá domácí koncerty

| redakce | tisk

Slovenská hudební stanice Senzi nedávno spustila projekt s názvem "Srdcom s Vami", ve kterém se snaží spojovat hudebníky s legendárními šlágry a televizní diváky. Zatímco řada (nejen) slovenských interpretů připravuje vlastní livestreamy, televize přišla se zajímavým nápadem a posunula tuto aktivitu o mnoho dál.

Spojila známé interprety, kteří natáčejí domácí videa ze svých obýváků a komunikují s diváky nejenom slovem ale i písničkami.

Senzi TV - záběr z příjmu stanice
▲ Senzi TV - záběr z příjmu stanice

Televize Senzi vysílá videa nejdříve na svých sociálních médiích a druhý den i přímo v televizním vysílání. Všechny klipy jsou upravené do speciální grafiky se sloganem "Srdcom s Vami".

Se spuštěním koncertů televize změnila i staniční logo. Ze statického loga se vrátila k animovanému logu, ke kterému přibylo i animované srdce s názvem projektu "Srdcom s Vami". To se střídá s logem televize.





Reklama




Vybrané články