Quantcast

O televizní balíčky bez Markízy a JOJ není velký zájem

| redakce | tisk

Nesledujete komerční televize Markíza a JOJ? Můžete ušetřit. Takovou možnost nabídl svým zákazníkům slovenský telekomunikační operátor Antik Telecom. Klientům nabídl možnost si objednat televizní balíčky bez programů zmíněných televizních skupin.

Díky tomu mohl divák ušetřit na měsíčním předplatné 2 eura.

Komerční televize vybírají poplatky od poskytovatelů televizních služeb za každého jejich zákazníka a operátoři tyto poplatky promítají do ceny jednotlivých balíčků. A právě růst cen balíčků kritizovala řada diváků.

Antik Telekom se proto rozhodl vyjít vstříc zákazníkům a přichystal balíčky bez programů Markízy a JOJ, které mají podle peoplemetrového měření souhrnný zhruba 50 procentní podíl na televizním trhu. Výsledek je překvapivý.

O balíčky, které zahrnují programy JOJ a Markíza, mělo zájem až 90 procent diváků a nyní tento podíl ještě roste nad 95%. Uvedl pro portál Živé.sk manažer televizních služeb Antiku Vlastimil Lakatoš.





Reklama




Vybrané články