Quantcast

TV Óčko má rekordní sledovanost - více než půl milionu diváků

| redakce | tisk

Podle výsledků únorového peoplemetrového měření ATO / Mediaresearch potvrdila hudební televize Óčko stoupající trend vývoje sledovanosti.

Týdenní sledovanost dosáhla v únoru čísla 300.000 diváků (o 17.500 diváků více než v lednu 2006), a měsíční sledovanost stoupla na rekordních 531.000 diváků (oproti lednu přibylo Óčku více než 43.000 diváků). Óčko tak potvrdilo svou pozici nejsledovanější neterestrické televize.

Denní sledovanost je již delší dobu stabilní. Aktuálně 86.000 diváků.

Další divácký nárůst se dá očekávat po udělení licencí k digitálnímu vysílání.

Óčko lze naladit v rámci experimentálního dočasného vysílání v multiplexu C (Praha − 64. kanál, Brno a okolí − 25. kanál) a dále v multiblexu B společnosti Czech Digital Group (46. kanál). Mimo to lze Óčko sledovat volně přes satelit ASTRA, na internetu (na adrese http://ocko.idnes.cz/stream.asp ) nebo prostřednictvím většiny kabelových operátorů.

Diváci Óčka se v nejbližších dnech mohou těšit na novou reality show PROMĚNA (od 13. března - vysílání každý všední den v 16:25), lifestylový magazín o životě celebrit − PELÍŠKY SLAVNÝCH (premiéra 23. března ve 21:00), měsíčník o módě v hudebních souvislostech − M-FASHION (26. března ve v 18:00). První dubnovou středu je připraven speciální Den s… Tentokrát bude Óčko celý den vysílat nejlepší české a slovenské videoklipy.

zdroj: TV Óčko





Reklama




Vybrané články