Quantcast

Český rozhlas je dobrou značkou roku 2007

| redakce | tisk

Společnost Readers Digest v září loňského roku již poosmé uskutečnila průzkum důvěryhodnosti značek a povolání. Český rozhlas v něm znovu získal ocenění Dobrá značka roku.

Průzkum byl prováděn dotazníkovou metodou, s otevřenými otázkami. Respondenti pak byli vybráni z databáze Reader?s Digest Výběru tak, aby odpovídali populačnímu profilu České republiky. Celkem se ho zúčastnilo 13 500 respondentů.

Český rozhlas se stal vítězem v této soutěži důvěryhodnosti již podruhé. Toto ocenění získal již v roce 2006. Znovu tak porazil všechny své tradiční konkurenty na poli rádiového vysílání, kterými jsou Evropa 2, Rádio Impuls nebo Frekvence 1.

Zástupci Českého rozhlasu během slavnostního vyhlášení čtenářům časopisu nejen poděkovali, ale ujistili je také, že je pro ně velkou ctí a závazkem se tímto oceněním chlubit. „Navíc tato cena společnosti Reader?s Digest Výběr jasně ukazuje, že čtenáři tohoto časopisu mají výborný vkus,“ podotkl s úsměvem výkonný ředitel Českého rozhlasu Josef Havel.

Kromě Česka se průzkumu letos účastnilo i dalších 15 zemí Evropy. Celkem bylo rozesláno 275 085 dotazníků.

zdroj: PR ČRo





Reklama




Vybrané články