Quantcast

Seriál Fear the Walking Dead se vrátí na AMC 22. srpna

| redakce | tisk

Oblíbený seriál “Fear the Walking Dead“ se na konci léta vrátí na obrazovky stanice AMC. Fanoušky čeká osm zbrusu nových epizod druhé sezony série plné zombies. Premiérový díl uvidí diváci 22. srpna ve 3:00 v původní anglické verzi a ve stejný den v hlavní vysílací čas od 22:00 s českým dabingem.

V pokračování druhé sezony čekají hrdiny Fear the Walking Dead největší výzvy, kterým dosud čelili při jejich cestě za záchranou.

První polovinu druhé sezony hodnotí pozitivně jak novináři, tak fanoušci.

Slibuje zápletku, jakou jsme ještě v zombie sériích neviděli - hlavní děj se má odehrávat na moři, posléze na ostrově. Tím vzniká jakési klaustrofobní prostředí, dovolující postavám směřovat jinam, než v klasických Živých mrtvých,“ píše novinář Ivan B. Hladík z deníku Blesk. A nadšení jsou i fanoušci. „Kirkmanův televizní tým podruhé za sebou dokazuje, že umí. Umí horor servírovat zejména v samotných počátcích zombie nákazy, kdy se opět sází na atmosférickou nevědomost a zmatek v hlavách ústředních protagonistů,“ komentuje jeden z kritiků na Československé filmové databázi, kde hodnocení Fear the Walking Dead 2 dosahuje nadprůměrného hodnocení 68 procent.

Video s Leošem Marešem A Patrikem Hezuckým zabodovalo u marketingových expertů.

Fear the Walking Dead nezaujalo jen fanoušky a kritiky. AMC Networks si totiž ve spolupráci s agenturou PR Konektor též připsalo úspěch na poli marketingu. Kampaň z loňského roku ke startu série získala prestižní cenu Fénix České marketingové společnosti. AMC Networks uspěla v kategorii jednorázových médií za reklamní “prank“ s moderátory Leošem Marešem a Patrikem Hezuckým.

Cílem spotu bylo zaujmout a přilákat pozornost ke startu první sezony seriálu. Video se stalo jedním z nejsledovanějších na českém YouTube (v současnosti téměř 400 tisíc zhlédnutí) a zaznamenalo i výrazný ohlas v médiích.

zdroj: AMC





Reklama




Vybrané články