, sekce: Jiné placené TV |
|
Freesat from SkyZdravím satelitní experty.Jsem naprostý laik, který by potřeboval poradit s Freesat from Sky. Zaujal mne článek p. Poláka na (nevhodné slovo), všichni ho znáte, nicméně, je tady: http://www.(nevhodné slovo).cz/clanky/sledujeme-legalne-placenou-televizi-ze/. Při cestách po světě jsem si všiml, že v civilizovaných zemích jsou prakticky všechny TV pořady doprovázeny titulky. Je to naprosto skvělý prostředek k zlepšování angličtiny, ať už se potřebujete kouknout na každou větu nebo na každou padesátou. Řekl bych, že i překladatelé Simpsonových by si takhle mohli zlepšovat kvalitu svých překladů... Zdá se mi, že Freesat from Sky by v tomhle ohledu mohl být správná volba. Otázka číslo 1: mám pravdu? Pokud ano, zajímalo by mne, jaká je nejjistější cesta k realizaci. Z diskusí vidím, že ho má celkem dost lidí a jak se zdá, vesměs si kupovali jemom kartu, kterou pak strkají, jak se mi zdá, do nějakých linuxových strojů. Jako důsledek (opět: zdá se mi to) toho pak řeší rozmanité technické problémy. Tomu bych se chtěl vyhnout a řekl bych, že nákupem kompletního kitu za 175 liber, tedy včetně HD boxu, viz http://www.sky.com/shop/freesat/home/, by se ty technické problémy asi minimalizovaly. Mám pravdu? To je tedy otázka číslo 2. Jaké koliv doplňující informace (aktivace, entitlements, cokoliv) jsou vítány. Děkuji předem. |
halousek
Registrace: 3/2011 Příspěvků: 3 |
|
|
RE: Freesat from SkyAčkoli jsi laik, naprostý jak píšeš, máš pravdu. Na odpovědi vztahující se k otázce č.2 jsem taky zvědavý. Tedy pokud někdo odpoví, možná vortimond. |
knawi
Registrace: 3/2007 Příspěvků: 2 411 |
|
|
FreesatNa ktoré z tých kanálov treba kartu ? Vacsinu z nich mam free, tie na Astra 2D sa nedaju chytit na beznu antenu.Neviem, ako tie titulky, na Chanel 4 su, inde zrejme moc nie su. |
jozz
Registrace: 1/2011 Příspěvků: 35 |
|
|