Quantcast

FILM+ nasazuje do vysílání filmové bonusy

| redakce | tisk

Na Film+ je jaro v plném proudu a potvrzují to nejen nové barvy, které svým divákům filmový kanál Film+ představil počátkem dubna v podobě nového designu od studia Oficina, ale také nové dramaturgické bloky, které pravidelně nasazuje do svého vysílání.

Film+ je zcela nový, ale stále následuje svou zvolenou filosofii - nepřerušovat filmy reklamou, přinášet vždy atraktivní a současný obsah a vždy mít pro diváky připraveno něco plus. Film+ také, jako další novinku, nasazuje vysílání bonusových materiálů k vybraným filmům a nabízí tak divákovi zajímavý pohled do zákulisí výroby filmu a divácky vděčné nepovedené a vystřižené scény.
Po velmi úspěšném projektu Festivalové perly, přichází květnový blok filmů o lásce a z lásky nazvaný Filmové cukrovinky.

Filmové cukrovinky v každou květnovou neděli osladí divákům život prostřednictvím hned tří romantických filmů v řadě. A začínáme 12. 5. v 19:10 kdy se na lásku a manželství podíváme trochu z jiné strany. Kriminální drama, Manželská klec, s Piercem Brosnanem a Chrisem Cooperem v hlavních rolích. Následovat bude romantická akční komedie, Milenec je zločinec, kde se spolu s Antonio Banderasem přesvědčíte, že láska opravdu kvete v každém věku. A protože ne vždy to je s láskou snadná práce, patří do bloku filmových cukrovinek také kontroverzní film, Extáze. Všechny další filmy, uvedené v bloku Filmové cukrovinky, najdou diváci v sekci program na www.filmplus.cz.

Film+ se v prvním dubnovém týdnu pevně usadil na přední místa ve sledovanosti, a že se nejedná o náhodné výsledky, potvrdil i ve třech následujících týdnech, kdy měření ukázala stabilní výsledky, které u vybraných filmů vykazovaly sledovanost v rozmezí 1% až 5% podílu. V týdnu 15. Film+ svou sledovaností pokořil veškeré kabelové stanice. Divácky nejúspěšnějšími filmy dubna jsou, Poslední loupež, Flynn Carsen: Honba za kopím osudu s podílem 4,1% následované filmy, Město v ohrožení s 2.9% a Arthur a souboj dvou světů s 2,4% v cílové skupině M18 - 49Cable. Film, Přímý zásah si 23. 4. v primetime, nenechalo ujít 1,2% diváků ve stejné cílové skupině.

Výsledky nad 1% share u vybraných filmů a ostatní stabilní čísla sledovanosti, které filmový kanál Film+ vykazuje, jsou potvrzením kvality nabízeného kontentu, ze strany Film+,jeho významného postavení na trhu kabelových stanic a především toho, že divák si v současnosti opravdu bedlivě vybírá svůj program,“ uvedla Erika Luzsicza, Managing director IKO Cable.

Zájem o televizní kanál Film+ je znatelný i na stránkáchwww.filmplus.cz, které taktéž prošly kompletní rekonstrukcí od studia Oficina a skvěle se daří také facebookové stránce kanálu, která vykazuje takřka 27 tisíc fanoušků.

zdroj: IKO Cable, ATO - Mediaresearch





Reklama




Vybrané články