Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Skylink

Nefukcni programy SKYLINK Frekvence 11797

Dreambox 7020HD V2 programy najde, ulozi, ale nejde obraz ani zvuk, programy na jinych frekvencich funguji, ma nekdo takovou zkusenost?????

MSKO
Registrace: 2/2014
Příspěvků: 17
Stránka: [ 1 ] 2 3 4 5
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 116
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Nefukcni programy SKYLINK Frekvence 11797

Reší se to tady poslední dny v X vláknech. Ano zatím nás je spoustu. Nebo se možná pletu a sem to jediný jelito! :D

Corgi
Registrace: 9/2009
Příspěvků: 129
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Nefukcni programy SKYLINK Frekvence 11797

Vlaken jsem si tez vsiml, uz to studuju, akorat vedle na prijimaci KAON a EVOLVE jo pracuje spravne, tak nevim. Potrebuji odbornika a Dreambox

MSKO
Registrace: 2/2014
Příspěvků: 17
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Nefukcni programy SKYLINK Frekvence 11797

Kartu strčit Jardovi naplacato někam a ať si to užije...

Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod.

PoldaS
Registrace: 1/2010
Příspěvků: 5 822
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Nefukcni programy SKYLINK Frekvence 11797

někomu nejede skylink ready za pár korun a jinému mašina za 15 litrů.i proto si myslím,že ve většině případů stačí doladit anténu,což byl i můj případ.teď mi šlape zebra i tuner v TV.na lepší jsem ještě nedošetřil :)))

warof1
Registrace: 1/2014
Příspěvků: 33
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Nefukcni programy SKYLINK Frekvence 11797

HM dobra a pravdiva reakce, masina je to ale pekna.Je mi tez divne ze mam dalsi dve masiny KAON a EVOLVE zapojene na stejnou parabolu a tam to funguje. Tak kde je problem??? Lepsi masina je nachylna????

MSKO
Registrace: 2/2014
Příspěvků: 17
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Nefukcni programy SKYLINK Frekvence 11797

Asi to u dreamboxu neumíš, tak koukej na KAON a nepleť se do linuxu. Máš v tom v hlavě hokej!!!