Quantcast

Diskuse

Archív diskusního fóra parabola.cz

Právě čtete stránku diskusního fóra serveru parabola.cz z archívu.
Do tohoto vlákna již nelze přidávat další reakce (režim READ-ONLY).
22.05.2008, 21:27.18

Prírodné živly úradovali (u nás doma)

Dnes poobede niekde v okolí nášho rodinného domu udrel blesk, odniesol si to twinový konvertor, jeden settopbox, combo dvd a televízor. Vďaka bohu, že máme v meste dva obchody so sat. technikou, takže lnb som cca za hodinku a pol mal vymenené. Tv, dvd a stb si odniesol opravár, takže je tu ešte šanca, že niektoré zo zariadení prežije svoju klinickú smrť. Celé to má aj jedno pozitívum. Vyskúšal som si poprvýkrát výmenu lnb priamo na parabole. Zarazilo ma len, že staré lnb(Invacom) nebolo rotované (chytám astru 19.2 vo Zvolene), nové lnb(Golden Interstar) som musel otočiť cca o 8° aby bola kvalita signálu približne rovnaká ako predtým (som laik, možno mi to nejaký oborník vysvetlí). Už len dúfam, že blesk neudrie dvakrát na to isté miesto, a udrie aj u susedov ;-) (nech nezávidia).
uživatel
majoSk
22.05.2008, 21:46.11

@majoSk

Nebuď škodolibí,nejsi sám,komu odešly bleskem přístroje,nejduležitjší je,že se nikomu nic nestalo a nezhořel Ti barák,zbytek se dá opravit nebo koupit.Myslím,že Ti to určitě nezávidí.Ono závist je špatná vlastnost některých lidí
uživatel
Prosat
22.05.2008, 21:53.11

RE: Prírodné živly úradovali (u nás doma)

Něco v tom stylu co napsal Prosat, jsem ti chtěl majoSK taky napsat. Měj se. Jira
uživatel
Jira
22.05.2008, 21:57.25

blesk je sviňa
uživatel
pierrepetr
22.05.2008, 22:42.22

Prírodnr živly

Blesk je sviňa, aj tak má svätú pravhu Prosat !!! Aj tak Ťa úprimne ľutujem. Mne včera pri jednom blesku ( a výpadku) odpochodovala mraznička plná mňam , mňam. Ale to sateliťákov nemusí zujímať.
uživatel
antonius
22.05.2008, 22:58.30

Antonius, proč myslíš, že to sateliťáky nezajímá (myslím náplň v lednici), např já nejsem línej se najíst. :laughing:
uživatel
Jira
23.05.2008, 00:03.33