Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Příjem satelitů

Příjem přes stromy

Mám rád krajní polohy, tak jsem chtěl zkusil příjem 90°E a nic. Použitelný signál ze 120 paraboly jsem měl max. do 75°E dál už nic. Počkal jsem si tedy na zákryt družice se sluncem a přesně v okamžiku, kdy by měla být družice před sluncem, jsem pořídil tuto fotografii. Je možné, že i když ten strom není moc hustý, že signál neprojde?
https://ctrlv.cz/cgOX

DVB-T CZ,SK,AT DVB-S 120-západ, 95-jih, 120-východ, 85-libero DVB-C Itself, IPTV-Smartlabs, DAB-CZ,AT,SK, FM-CZ,SK,AT 5prvekH, 3prvekV

omar3
Registrace: 5/2015
Příspěvků: 1 662
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Příjem přes stromy

Ještě bych mohl přesunout parabolu na další místo, kde je výhled volný, ale je ze všech stan okleštěný nějakou překážkou. Uplatňuje se u satelitního přijmu něco podobného jako Fresnelova zóna u mikrovlnných spojů, kde nestačí přímá viditelnost, ale je ještě nutný další prostor kolem?
https://ctrlv.cz/mYe6

DVB-T CZ,SK,AT DVB-S 120-západ, 95-jih, 120-východ, 85-libero DVB-C Itself, IPTV-Smartlabs, DAB-CZ,AT,SK, FM-CZ,SK,AT 5prvekH, 3prvekV

omar3
Registrace: 5/2015
Příspěvků: 1 662
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Příjem přes stromy

Omare natoc poradne skew do leva pred parabolou pak uvidis peak tp pokud jej mas vodorovne tezko anezko zkus nejprv od 70e a pomale a posouvej parabolu a zvetsi skew 90 sem nedal ani na terasach v cern....

Dexerwave
Registrace: 10/2017
Příspěvků: 565
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Příjem přes stromy

A dle obrazku cos poridil zapomen na tom miste na 90e uz rovnou v blr sem musel byt od stromu tak 300metru a to byla elevace vyssi pak to slo

Dexerwave
Registrace: 10/2017
Příspěvků: 565
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Příjem přes stromy

Ten skew je vůbec divný, točil jsem s tím kolem dokola a moc se to neměnilo. Taky je tam polární závěs, ten už by to měl sám sledovat. Teď jsem nemocen, tak nemůžu experimentovat, jen vypisovat z postele.
https://ctrlv.cz/92rb