Quantcast

Minulý týden byl pro Prima TV zatím nejúspěšnější v letošním roce

| redakce | tisk

Ve 20. týdnu (16.-22.5.2005) si vysílání televize Prima zvolilo v průměru 23,97 % všech dospělých diváků u TV. Touto hodnotou se 20. týden stal prozatím nejúspěšnějším v roce 2005 a druhým nejlepším za celou dobu elektronického měření.

V prime time oslovila televize Prima ještě vetší podíl diváků, večerní pořady Prima TV si vybralo v průměru 24,48 % ze všech dospělých diváků sledujících televizní obrazovky.

Pozici již dlouhodobě nejúspěšnějšího dne v týdnu potvrdil čtvrtek, v cílové skupině dospělí 15+ byl během celého dne průměrný podíl na trhu 28,07 %, v prime time si Prima TV zvolila téměř třetina diváků, přesně 32,48 %.

Dvěma nejsledovanějšími pořady minulého týdne se tradičně stala Rodinná pouta, o trochu více diváků zhlédlo úterní epizodu Snoubenci, oba díly Rodinných pout se umístily mezi 20 nejsledovanějšími pořady týdne všech televizí.

Smutnou událostí minulého týdne se stalo úmrtí Stelly Zázvorkové, možnost zavzpomínat na ni u její Benefice si ve středu nenechalo ujít 1,029 milionu diváků starších 15 let.

Z večerních pořadů ostatních dnů týdne zaujal z vlastní tvorby například nedělní pořad Nikdo není dokonalý, který si zvolilo cca 32 % ze všech dospělých diváků u TV, hranici 30% podílu na trhu překročila i páteční show Zdeňka Izera - Pípšoubazar.

Velkou pozornost si v minulém týdnu získaly atraktivní filmy, charismatického Antonia Banderase si v pátečním snímku Zorro: Tajemná tvář nenechalo ujít 851 tisíc dospělých diváků, tedy 26,47% ze všech diváků 15+ přítomných v době vysílání u obrazovek. Romantickou duši žen ve velké míře oslovil sobotní film Květiny v dešti, který si i přes lákavou nabídku ostatních programů zvolila více než třetina všech dospělých žen, které v danou dobu sledovaly televizi. Muže naopak více zaujal úterní film Těžko ho zabít, sledovalo ho 47,15 % všech mužů přítomných v době vysílání u televize.

Jana Malíková
tisková mluvčí Prima TV
FTV Prima, spol. s r.o.





Reklama




Vybrané články