Quantcast

Španělsko: TV reklama stále generuje zisky, ale klesá

| redakce | tisk

Dvě největší španělské soukromé televizní skupiny s FTA programy Mediaset a Atresmedia i přes krizi televizní reklamy dosáhly v roce 2019 zisku. Mediaset zakončil rok ziskem 211,7 miliony eur, což představuje nárůst o 5,7 procenta.

Společnost Atresmedia dosáhla zisku 118 milionů eur (růst o 33,8 procenta).

Podle informací Infoadex, které odhadlo, že celkový pokles příjmů z televizních reklam dosáhl 5,8 procenta na 2 miliardy eur, televizní skupiny zaznamenaly pokles příjmů z televizní reklamy o 5,8%, respektive o 0,2%.

Celkové příjmy společnosti Mediaset dosáhly 946 milionů eur, což je pokles o 3,60% s EBITDA ve výši 284 milionů eur, což je o 3,1% více.

Společnost Atresmedia vykázala příjmy přesahující 1 miliardu eur, což je pokles o 0,3 procenta s EBITDA ve výši 183,9 milionu eur. Televizní divize vydělala 965,1 milionu eur.

zdroj: Advanced television





Reklama




Vybrané články