S Telly to letos roztočíte vy
| redakce | tisk | názoryTelly to letos s vánoční kampaní trochu podcenila. Ale co se může zdát jako přešlap, se nakonec ukázalo jako trefa do černého. Namísto klasických nablýskaných reklamních spotů a vyšperkovaných sloganů se zaměřili na to, co je pro ně nejdůležitější - na jejich zákazníky.
V hlavní roli vánoční kampaně je kolo štěstí, které umožňuje získat slevu na televizní balíčky nebo dokonce Telly na rok zdarma. K tomu navíc obdrží prémiový obsah v podobě HBO a Max na celý měsíc a dárek z e-shopu v hodnotě 500 Kč.
„Chtěli jsme Vánoce pojmout jinak, než je v marketingu před svátky obvyklé a upřímně, s komunikací jsme trochu zaspali. Mohli jsme dát miliony do reklamy a mít to rychle za sebou, ale rozhodli jsme se místo toho věnovat vše zákazníkům
,“ říká Jan Schoppel, marketingový ředitel Telly.
Vyjádření X Production, která se na kampani podílela:
„Možná se to zdá neuvěřitelné, ale zaspání přípravy je v marketingu docela častý jev. Takže nešlo o nic, na co bychom nedokázali reagovat. Když nás Jan Schoppel oslovil s urgentní poptávkou na vánoční kampaň, neváhali jsme. Jeden čtvrtek jsme si zavolali, další středu natáčeli. Je radost spolupracovat s klienty, kteří vědí, co chtějí
,“ shodují se Adam Slaběňák a Jan Zrzavý, tvůrci z X Production.
zdroj: PR Telly