Quantcast

Atmedia přináší synergii internetu a televize

| redakce | tisk

Mediální zastupitelství tematických televizí Atmedia v novém roce expanduje na internet. Impulzem k rozšíření nabídky portfolia služeb byly výsledky výzkumu, které ukazují na to, že diváci stanic Atmedia jsou také aktivní online a mají větší tendenci k multiscreeningu.

Tímto krokem zastupitelství rozšiřuje svoji nabídku služeb i mediální zásah.

Výzkum společnosti Atmedia ve spolupráci s agenturou STEM/MARK potvrdil, že rostoucí konzumace digitálního videoobsahu je doprovázena stále větším využíváním různých platforem, tzv. multiscreeningem. Atmedia proto do své nabídky zavádí nový produkt, balíček atvod, využívající synergie inzerce v televizi a online prostředí. Vychází tak vstříc zadavatelům, kteří ve stále větší míře preferují crossmediální kampaně. Spolupráci již navázala s VOD portály ivio.tv a banaxi.com.

Podle dat z výzkumu se diváci tematických televizí Atmedia o 11% častěji připojují během sledování televize na internet a o celých 18% častěji si vyhledávají informace o produktech, které vidí v reklamě nebo přímo v pořadech. Tato zjištění o divácích tematických televizí mluví ve prospěch role, kterou mohou hrát tematické kanály v mediálním mixu zadavatele, totiž být vhodným výchozím bodem crossmediální kampaně.

Atmedia přináší synergii internetu a televize
▲ Atmedia přináší synergii internetu a televize

Zdroj: ATO-Mediaresearch, 1/2015; Atmedia-STEM/MARK, 2014; divák tematických tv n= 1401, divák plnoformátových tv a jejich dcer n=644

Atmedia vždy stavěla na inovativním přístupu a odvaze měnit ustálené zvyklosti trhu. Této firemní filozofie se chceme držet i nadále, například právě rozšířením naší obchodní nabídky o videoreklamu na internetu. Atmedia v současnosti měsíčné oslovuje víc než 50% populace ČR a věříme, že tím můžeme výrazně navýšit náš zásah i oslovit cílové skupiny, které je stále obtížnější zasáhnout jenom televizní reklamou, což je z pohledu zadavatelů žádoucí“, uvedla k novinkám roku 2015 managing director Atmedia Michaela Vasilová.

zdroj: AtMedia





Reklama




Vybrané články