Quantcast

Diskuse

Archív diskusního fóra parabola.cz

Právě čtete stránku diskusního fóra serveru parabola.cz z archívu.
Do tohoto vlákna již nelze přidávat další reakce (režim READ-ONLY).
04.07.2008, 13:21.00

jak naladit české prog.

Čau všichni prosím poraďte, co dělat. Předem říkám, že jsem začátečník, a omlouvám se za trapný dotaz. Koupil jsem si satelit - komplet v sadě s t-t kartou. Instaloval parabolu, propojil kabeláž,....vše ok. Ale když ladím programy tak mi naběhnou jak zahraniční, tak mi to vypíše i české (které jsou na kartě)- české programy mi však nejedou - píše to služba dočasně nedostupná a podobný kecy. (jede jen ct24). V kartě prý problém není - registroval jsem, i volal s operátorkou a ta potvrdila, že je vše v pořádku. Při ladění postupuju dle návodu (topfield 6000), i dle všech možných rad (viz fóra na netu), parabolu jsem zkoušel všerůzně směrovat (dle udaných azimutů - viz nejrůznější programy) Bohužel měřák nemám. (teď mám 171° a 33,5°) Nejde mi jen do hlavy jakto že to ty programy najde, vypíše, a ony nejedou?? Poraďte. Nevím jestli se mám soustředit na otáčení parabolou, nebo si přiznat že jsem antitalent a neumím to jen naladit na přístroji.
uživatel
veva5
04.07.2008, 13:37.27

RE: jak naladit české prog.

Ty programy budou od vyrobce asi prednastavene, proto se ti tam ukazuji. Problem budes mit v nasmerovani paraboly na spravny satelit. Nedavno jsem s tim mel taky problem, a resil jsem ho tyden. Ta parabola musi byt na milimetr presne nasmerovana.
uživatel
mumijka
04.07.2008, 13:38.53

Jsou to stanice z jiné satelitní pozice - z 19°E z paketu UPC Direct, který používá stejný dekódovací systém a ČT24 vysílá volně.

CS Link (tedy to na co máš Ty kartu) musíš naladit z pozice 23°E, což je kousek vlevo (při pohledu za parabolou) od toho, kde jsi ty. Anebo pokud používáš multifocus, tak si správně nastavit přepínače a dát šilhající konvertor na tu správnou stranu.
uživatel
gespa
04.07.2008, 13:44.33