Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Příjem satelitů

Nastavení paraboly a hlavičky

Dobrý den, příznivci satelitního příjmu. Zrušil jsem Freesat a technik mi snesl parabolu s držákem a hlavičkou ze střechy domů. Uvažoval jsem co s tím a rozhodl se, že to nakonec využiju na příjem německých programů z Astry na 19.2.
Naštěstí mám balkon tak že mám na tuhle družici výhled. Nasadil jsem držák, parabolu i hlavičku do objímky, kabel jsem naštěstí měl s koncovkami již z dřívějška vyrobený a tak jsem všechno zapojil. Na přijímači nastavil frekvenci na 3sat HD a začal hledat družici.
Vertikální sklon jsem lehce upravil směrem vzhůru a projížděl opakovaně pomalu tam a sem horizont, upravoval sklon a nic, ani ťuk, ukazatel naladění se ani jeden nepohnul. Už je tma tak jsem to vzdal. Jaká bývá nejčastější chyba, třeba mi něco nedochází.
Díky za rozumné odpovědi.

vaschek
Registrace: 1/2019
Příspěvků: 29
Stránka: [ 1 ] 2
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 48
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Nastavení paraboly a hlavičky

Máš to blbě. Hlavně čuček.

bretah
Registrace: 9/2012
Příspěvků: 5 136
Odpověď v diskusním vlákně
 

@bretah

Čuček? Myslíš asi tu hlavičku. Co by na ní mohlo být špatně? Ono s ní jde otáčet a posouvat v objímce, to je fakt. Jak má být otočená a vysunutá? Až ke krčku nebo blíž k družici?

vaschek
Registrace: 1/2019
Příspěvků: 29
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Nastavení paraboly a hlavičky

Měřící přístroj v rukou profika zodpoví veškeré tvé dotazy.

bretah
Registrace: 9/2012
Příspěvků: 5 136
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Nastavení paraboly a hlavičky

https://www.parabola.cz/abc/
studuj a neklaď stupidní dotazy..

Famaval 110,E85,Andrew 180x200,Zero 4k,TBS 5927, Zlínský kraj - Kroměříž

Danny10
Registrace: 11/2012
Příspěvků: 1 215
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Nastavení paraboly a hlavičky

Jaivan je zpátky.....