Quantcast

Skupina Prima měla nejlepší týdenní share za posledních patnáct let

| redakce | tisk

Skupina Prima v minulém týdnu dosáhla úspěšného share. Ve 43. týdnu docílila průměrný celodenní share 28,2% a prime time share 29,6% ve strategické obchodní cílové skupině 15-69 let.

Rekordní share zaznamenal také filmový kanál Prima MAX, který měl prime time share 3,80% a celodenní share 3,58% v CS 15+. Jeho pět filmových titulů sledovalo více než 150 000 diváků. Kanál Prima STAR dosáhl rekordní sledovanosti se share 0,61 % v CS 15+.

TOP5 filmy na Prima MAX ve 43. týdnu (foto: FTV Prima)
▲ TOP5 filmy na Prima MAX ve 43. týdnu (foto: FTV Prima)

Dařilo se také pořadům vysílaným v neděli večer - HLAVNÍ ZPRÁVY na Primě a CNN Prima NEWS zhlédlo 850 000 diváků (share 21,71%). Komedii Ženy v běhu si na Primě nenechalo ujít 924 000 diváků (share 23,62%). Start páté série Poldy na Primě nalákal 803 000 diváků (share 18,84 %) v CS 15+.

Na CNN Prima NEWS přilákal k obrazovkám diváky také speciální pořad Projev premiéra České republiky. Pustilo si jej 147 000 diváků (share 3,66%) v CS 15+.

Nový kanál Prima SHOW měl v pátek 29. října celodenní share 0,64% v CS 15+. Reality show LIKE HOUSE 2 a LIKE HOUSE NIGHT SHOW dosáhly za první týden od startu více než milionu video views.

Zdroj: ATO - Nielsen Admosphere, živě + TS0-3, PEM D, ke dni 1. 11. 2021, FTV Prima





Reklama




Vybrané články