![]() |
|
Skylink-nelze vytvořit zákaznický účet pro 2.kartuMám 2 karty registrované na 1 osobu. První z nich už má nějakou dobu úspěšně vytvořený účet i na webu Skylinku. Teď bych tam ale potřeboval přidat i tu druhou - byla regsitrována dopisem před několika lety. Systém hlásí, že jméno souhlasí i že je registrovaná. Pokud dám "registrovat", odmítne mě to s tím, že karta už je registrována a ať použiju funkci "získat zákaznický účet". Tam mám vložit číslo karty, přijímení z registrace, mail a už. jméno. Když to zadám, vesele mi to zahlásí "Uživatel se zadaným jménem a číslem karty je již registrován." a konec.Vtip je v tom, že sice registrován je, ale má tam vloženu jen tu první kartu. A ta druhá tam přidat nejde. A to je právě to, co potřebuju. Pěkná otravnost. Nevěděl by někdo, jak to provést? Druhá karta totiž nelze přidat ani do toho už stávajícího účtu, ale ani když pro ni chci vytvořit separátní účet s jiným uživ. jménem a mailem. Tipuju že to nepůjde, takže mailové nebo telefonické dohadování se Skylinkem bude nevyhnutelné, přesto ještě naděje žije.. Předem děkuji. |
arimmer
Registrace: 3/2011 Příspěvků: 120 |
Stránka: [ 1 ] 2 INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 36 | |
![]() |
|
RE: Skylink-nelze vytvořit zákaznický účet pro...Zajdi do krámu kde prodávaj SKYLINK/CSLINK tam ti to pres servisní WEB přidá během minuty... :)))48" LED FullHD Thomson 48FU4243 KAON DIGI 0.8W Thor - FE 80cm 55" 4K Samsung UE55JU6072 H.265 (HEVC) Tuner v TV H.265 DIGI CamModul 0.8W Thor FE 80cm.
|
Farell
Registrace: 6/2010 Příspěvků: 644 |
![]() |
|
RE: Skylink-nelze vytvořit zákaznický účet pro...Jasně no, ale tam se mi teď moc nechce :)) Můj dotaz spíš směřuje - proč to nejde udělat normálně přes web? Nebo to třeba nějak jde a někdo chytrý a zkušený mi to právě poradí :))) Problém by se dal zjednodušit i takhle - na webovém rozhrání mám zaregistrovanou jednu kartu Skylink, a chtěl bych tam přidat i druhou jinou (již registrovanou, ale pouze poštou) kartu Skylink, ale nelze. |
arimmer
Registrace: 3/2011 Příspěvků: 120 |
![]() |
|
RE: Skylink-nelze vytvořit zákaznický účet pro...Může to být tím, že je jméno vyplněný špatně, resp. ten kdo ho přeťukával z formuláře do systému, tak ho rozluštil jinak, než ho majitel karty měl v úmyslu napsat. Takže zítra zavolat do Skylinku a vyřešit to s nima. |
Pitomec
Registrace: 9/2011 Příspěvků: 2 522 |
![]() |
|
RE: Skylink-nelze vytvořit zákaznický účet pro...Mam dotaz.Pujde jeste zaregistrovat karta CSLINK CRW i po datumu 30.6.2012? |
HYPER
Registrace: 11/2010 Příspěvků: 10 679 |
![]() |
|
RE: Skylink-nelze vytvořit zákaznický účet pro...http://www.cslink.cz/cs/news--ukonceni-registrace-cw-karet-279/ |
Pitomec
Registrace: 9/2011 Příspěvků: 2 522 |
![]() |
|
RE: Skylink-nelze vytvořit zákaznický účet pro...Jméno i u nich souhlasí - pokusně jsem jednou zkusil zadat trochu jiný a hned to nahlásilo "Zákazníka nelze dohledat". Když zadám správný, tak to právě nahlásí "Uživatel se zadaným jménem a číslem karty je již registrován." Takže mě to vykopne, protože už vlastně webovou registraci na tohle jméno mám, jenže v ní je jenom ta první karta, a přidat další kartu to prostě nikde nenabízí, takže je to zkrátka začarovanej kruh. No nic, budu teda asi muset zítra volat. |
arimmer
Registrace: 3/2011 Příspěvků: 120 |
![]() |
|
RE: Skylink-nelze vytvořit zákaznický účet pro...Další kartu přidáš do systému až o přihlášení ke svýmu účtu. Ovšem pouze za podmínky, že ta další karta není registrovaná. A jestli je, tak si holt musíš vytvořit další účet - a buď doufat, že to automat u Skylinku sloučí do jednoho (což se děje), anebo jim zavolat a oni to udělají ručně. |
Pitomec
Registrace: 9/2011 Příspěvků: 2 522 |
![]() |
|
RE: Skylink-nelze vytvořit zákaznický účet pro...Ono mi to dělalo u více lidí. Staré karty u kterých se to registrované přes poštu se mi nedaří vytvořit účet, protože to hlásí, že "Uživatel se zadaným jménem a číslem karty je již registrován." A do skylinku se prostě dovolat nedá, ani na hotline to v pátek nešlo. :fuming: |
lukin
Registrace: 7/2007 Příspěvků: 433 |
![]() |
|
RE: Skylink-nelze vytvořit zákaznický účet pro...Ja si myslím,že k účtu pridáš iba kartu neregistrovanú a nie tú ktorá má už učet zriadený.Predstavte si to ticho, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
|
letas
Registrace: 5/2007 Příspěvků: 3 147 |
![]() |
|
RE: Skylink-nelze vytvořit zákaznický účet pro...Jo, dělá to přesně to, co píše lukin. Ani separátní další účet nelze vytvořit, protože jakmile to detekuje to přijímení, který tam musíš zadat, tak to nahlásí, že uživatel je již registrován. A přesně jak píše letas, přidat v účtu lze karta jen neregistrovaná. Já jenom nechápu - víc karet na jedno jméno má přece spousta lidí, tak proč s tím v tom rozhraní vůbec nepočítají a nelze tam další registrovaná karta normálně přidat? |
arimmer
Registrace: 3/2011 Příspěvků: 120 |
![]() |
|
RE: Skylink-nelze vytvořit zákaznický účet pro...Když je karta registrovaná přes tištěnej formulář, tak jdeš u Skylinku do sekce "Získat zákaznický účet". A jestli i toto už proběhlo, tak se pak musíš normálně nalogovat. |
Pitomec
Registrace: 9/2011 Příspěvků: 2 522 |
![]() |
|
RE: Skylink-nelze vytvořit zákaznický účet pro...Prihlas sa na webklikni na REGISTRÁCIA karty Výmena, ukaze sa napis, Vložte číslo starej karty ktorú chcete vymenit, klikni na pokracovat, objavy sa formurar ten vyplnis a potvrdis. Tot vsjo. |
hajnalka
Registrace: 5/2010 Příspěvků: 716 |
![]() |
|
RE: Skylink-nelze vytvořit zákaznický účet pro...To proběhlo, ale jejich rozhraní bohužel nahlásí "Uživatel se zadaným jménem a číslem karty je již registrován." Zkrátka systém odmítá vytvořit dva zákaznické účty na jedno jméno zákazníka. A nepomůže ani dát jiné uživ. jméno a email, rozhodující je skutečné přijímení. Stejně tak ale postrádá funkci, která by do toho již existujícího účtu přidala další poštou registrovanou kartu. Když se člověk naloguje, v účtu je jen ta první karta a žádná další registrovaná do něj nelze přidat. |
arimmer
Registrace: 3/2011 Příspěvků: 120 |
![]() |
|
RE: Skylink-nelze vytvořit zákaznický účet pro...Vždyť mají výpadek -Skylink informuje, že z důvodu stěhování zákaznického systému (CMS), od pátku 27. 7. (od 21:00) do neděle 29. 7. (do 12:00) nebude možné provádět úkony týkající se správy karet zákazníka (registrace karet, aktivace placených služeb, refresh karty...). Aby nedošlo k přerušení služeb, doporučujeme partnerům i zákazníkům registrace karet a aktivace placených balíků neodkládat. Děkujeme za pochopení, Tým Skylinku |
ondra1234
Registrace: 3/2009 Příspěvků: 237 |
![]() |
|
RE: Skylink-nelze vytvořit zákaznický účet pro...hajnalka: Při tomhle postupu po vložení čísla karty to skočí na obrazovku "přihlášení zákazníka" - zadejte login a heslo. Po vyplnění se napíše "Číslo karty, kterou chcete vyměnit, neodpovídá zákaznickému účtu, ke kterému jste se přihlásil. Vložte správně přihlašovací údaje a přihlaste se znovu."Pokud to celé udělám ve chvíli, kdy už jsem přihlášen, tak to napíše "Uživatel je již přihlášen." a tím to hasne, žádný formulář k vyplnění nebo pokračování, nic. |
arimmer
Registrace: 3/2011 Příspěvků: 120 |
![]() |
|
RE: arimmerKed je to tak ako pise ondra1234 tak budes muset pockat.Pred dvoma tyzdnama som registroval druhu kartu od 6.30 az po 15.hodine ma to pustilo na server. |
hajnalka
Registrace: 5/2010 Příspěvků: 716 |
![]() |
|
RE: Skylink-nelze vytvořit zákaznický účet pro...Ne, ne, to neběželo jen do dnešního poledne, to už dávno normálně funguje. |
arimmer
Registrace: 3/2011 Příspěvků: 120 |
![]() |
|
RE: Skylink-nelze vytvořit zákaznický účet pro...tiež chcem práve preregistrovať kartu známemu , a pyskuje to ako píšete ,treba naozaj počkať do zajtra . dnes s tým asi nič neurobíme . |
efendy25
Registrace: 10/2011 Příspěvků: 199 |
![]() |
|
RE: Skylink-nelze vytvořit zákaznický účet pro...Ono to pyskovalo i minulý týden. Prostě vytvořit mi u některých starých karet, které byly registrované přes poštu účet nejde. A nejhorší je že se nedá ani dovolat na jejich super slavný servis. :bomb: :bomb: |
lukin
Registrace: 7/2007 Příspěvků: 433 |
![]() |
|
RE: Skylink-nelze vytvořit zákaznický účet pro...Tak se stalo neuvěřitelné, hodně bizarním nápadem se mi to podařilo rozběhat. Takže kdo má stejný problém, postupujte takhle: Zvolte "Zapomenuté heslo", tam to po vás totiž budou chtít POUZE číslo karty, tam zadejte č. oné karty kterou se marně snažíte přidat do svého už. účtu. Objeví se hláška, že nové heslo bylo zasláno na mail. V mailu mi přišlo lehce modifikované uživatelské jméno a nové heslo a když jsem se tím přihlásil, jsem jakoby v separátním účtu pro tuhletu staronovou kartu. Zaplať pánbuh :laughing: Ale proč to dělat jednoduše, když to jde složitě, že.. |
arimmer
Registrace: 3/2011 Příspěvků: 120 |
![]() |
|
RE: Skylink-nelze vytvořit zákaznický účet pro..Pockajte do rana.Mne to vypisovalo to iste ako tu pise arimmer. |
hajnalka
Registrace: 5/2010 Příspěvků: 716 |
![]() |
|
RE: Skylink-nelze vytvořit zákaznický účet pro...lukin, tak to máš pravdu ,skôr sa asi dovoláš k pápežovi ako do skylinku , sused si tam už pár krát vydrbal celý paušál 120-min a to cez týžden ked mu prišla karta next a to má ten ich skylink ready go sat -7055 alebo tak nejak . tiež si myslel že ked bude mať sat org . tak to pôjde všetko samé . |
efendy25
Registrace: 10/2011 Příspěvků: 199 |
![]() |
|
arimmerHura Hura Hura R^ R^ R^ |
hajnalka
Registrace: 5/2010 Příspěvků: 716 |
![]() |
|
RE: Skylink-nelze vytvořit zákaznický účet pro...a čo poradíte tým expertom čo už nevedia kde im na e-mail príde to nové heslo a zabudli už ten e-mail ? nevedia nič iné len číslo starej karty a novej karty výmena ? dá sa s toho vyklučkovať ? kamoš rieši tento problém už od štvrtku a je s toho zúfalí . |
efendy25
Registrace: 10/2011 Příspěvků: 199 |
![]() |
|
efendy25Pokud daný člověk má aspoň u jedné karty kterou vlastní úspěšně vytvořený uživatelský účet, tak by neměl být problém. Ty údaje by měly přijít právě na ten email. Pouze kdyby v minulosti vyloženě nějakou kartu registroval na nějaký jiný mail, který by pak v budoucnu navíc totálně zapomněl, to by byl asi problém. Ale jinak stačí ten jeden email, který už je přiřazen uživatelskému účtu libovolné karty kterou vlastní. |
arimmer
Registrace: 3/2011 Příspěvků: 120 |
Stránka: [ 1 ] 2 INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 36 | |
![]() |
|
![]() |