Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Skylink

Skylink - předčasné zrušení předplaceného balíčku

Má někdo zkušenost s rušením předplaceného balíčku poté co došlo k vyřazení programů? Je možno nějak získat nevyužité předplatné zpět? Měli jsme Kombi vyloženě jen kvůli manželky, která neustále koukala na Fine living a já maximálně jednou za čas na Travel Channel nebo History HD. Vzhledem k tomu, že vše mizí a FreeSat toto vše má, tak jdem tam. Přejdem tak jako tak, ale čekal bych, že při takové změně půjde předplatné zrušit, ale na infolice Skylinku tvrdí, že předplatné se za žádných okolností nevrací.

Mikek
Registrace: 7/2011
Příspěvků: 822
Stránka: 1 2 [ 3 ]
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 69
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink - předčasné zrušení předplaceného...

Nevím co komu nedošlo, ale spíš tobě fakt, že za jednou zaplacený balík nic zpátky nedostaneš. A nepleť předplacený balík s nějakou vázaností, to jsou hrušky s jablkama ;)

Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod.

PoldaS
Registrace: 1/2010
Příspěvků: 5 822
Odpověď v diskusním vlákně
 

@lance

No, nevím, nevím, jestli máš pravdu.
Podle VOP je smlouva uzavřena tím, že si zákazník zakoupí a zaregistruje kartu (zjednodušeně řečeno).
A pak se v článku 1.5.píše:
Uzavřením Smlouvy se Poskytovatel zavazuje poskytovat Uživateli službu Skylink na území České republiky, za což se Uživatel zavazuje v případech stanovených v těchto všeobecných obchodních podmínkách hradit Poskytovateli cenu za poskytnutou službu Skylink v souladu s aktuálním ceníkem.

Takže já osobně pochybuji, že jednotlivé platby za balíčky lze považovat za další uzavírání nějaké další smlouvy. Ve VOP se o platbách hovoří jako o předplatném.

Ale nejsem právník, je to jen můj názor.

Reagovat na invektivy je většinou ztráta času.

joscer
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 9 724
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink - předčasné zrušení předplaceného...

No právě, diskuze s právními analfabety je náročná a většinou bezvýsledná, pojem "smlouva" je daleko obecnější než si vy vysvětlujete, "smlouvu" lze uzavírát mnoha způsoby atd... viz obč. zákoník... předplacením balíčku na rok dopředu u Skylinku jednoduše uzavřu se Skylinkem smlouvu na poskytnutí a odběr nějakých programů od-do a na tuto smlouvu se vztahují všechny VOP a podmínky (jak ji lze/nelze předčasbně ukončit atd...). Je to úplně jednoduché, ale kdo by toto někdo těžko chápal, může si třeba roční předplatné představit třeba jako jakýsi "dodatek" k základní smlouvě se Skylinkem... víc k tomu nemám co dodat. Nesmysly od poldas "za jednou zaplacený balík nic zpátky nedostaneš..." a pod. už nebudu dál komentovat ;)

lance
Registrace: 10/2008
Příspěvků: 5 391
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink - předčasné zrušení předplaceného...

Však to ani nekomentuj, protože tvoje právní vědomí je na bodu nula a zřejmě si myslíš, že smlouvu, VOP a další věci u Skylinku dělá nějaký nedouk, kterého bude kdejaký jouda z webu poučovat a nachytá ho na předplatným. Zapomeň :laughing:

Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod.

PoldaS
Registrace: 1/2010
Příspěvků: 5 822
Odpověď v diskusním vlákně
 

@lance

Fakt se nechci dohadovat, právník nejsem, ale určitě nejsem ani právní analfabet. A nemohu si být jist, zda jím třeba nejsi ty a nepíšeš tady bludy.
VOP hovoří jasně. Po uzavření smlouvy (zaregistrováním karty) lze platit předplatné. Tečka.
Pochop, že dokud tuto smlouvu neuzavřu, tak nemohu objednat balíček, jehož zaplacením by vznikla smlouva (podle tebe), na kterou se vztahují VOP, z kterých vyplývá, že bez uzavření smlouvy registrací karty nemohu žádný balíček objednat. A tak bych mohl pokračovat pořád dokola. Pes se honí za svým ocasem.

Reagovat na invektivy je většinou ztráta času.

joscer
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 9 724
Odpověď v diskusním vlákně
 

lance

lance ostřílený právníků je tam jeden měsíc zdarma. Možná pro honosné právníky to není sleva. Ale pro nás analfabet je? :laughing: ghz

satman1
Registrace: 9/2010
Příspěvků: 4 109
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink - předčasné zrušení předplaceného...

Ve VOP vyřazení programu je ošetřeno:9.3. Poskytovatel neodpovídá za škodu v případě ukončení smluvního vztahu mezi Poskytovatelem
a vysílatelem televizního programu, nebo třetí osobou oprávněnou disponovat s programem jeho vysílatele.

RAFI007
Registrace: 1/2006
Příspěvků: 2 049
Odpověď v diskusním vlákně
 

@RAFI007

Ano, ale VOP nemají jen toto jediné ustanovení a jsou tam i další např výše cit 7.4 a 8.7... Pokud by někdo bral dogmaticky jen samotný bod 9.3. VOP, mohl by např. operátor bez problémů ukončit smouvu se všemi poskytovateli TV programů a user který by měl předplacený na rok dopředu balík komplet by měl rok akorát černou obrazovku a nemohl by dle 9.3 dělat nic :))) :laughing: tak to by asi neprošlo :)))

lance
Registrace: 10/2008
Příspěvků: 5 391
Odpověď v diskusním vlákně
 

Nechoďte ke Freesatu

Nechte si Skylink, nechoďte ve velkým k freesatu protože oni pak zatočí se zákazníkem taky. Podívejte kolik krásných platforem už česko má. Vyberte si třeba Flix či něco jiného.
Věřte joscer že skylink je nejlepší pod sluncem, nic lepšího na světě není.

Až nabudeš jakýchkoli vědomostí, bez činu jsi hloupý

juzek
Registrace: 4/2003
Příspěvků: 2 651
Odpověď v diskusním vlákně
 

@lance

Téma je rušením předplaceného balíčku poté co došlo k vyřazení programů. Dle bodu 8.7 můžeš bez sankcí ustoupit. Ze škody vzniklé vyřazením programu se vyvinil M7 bodem 9.3.

RAFI007
Registrace: 1/2006
Příspěvků: 2 049
Odpověď v diskusním vlákně
 

@PoldaS,joscer

Ne, fakt si nemyslím, že smlouvu, VOP a další věci u Skylinku dělá nějaký nedouk, jen někdo jako vy není schopen tomu rozumět a číst věci v souvislostech. Právníci se právě tohle učí. A podle toho, jestli je někdo schopen se na věc podívat komplexně v souvislostech a ne jen vytrhávat jednotlivosti... se mj. pozná jestli dotyčný má nebo nemá nějaké právní povědomí. K pojmu "smlouva" jsem vám už něco napsal ale nepochopili jste z toho vůbec nic, je mi líto.
Joscer - registrace karty, objednávka balíčku přez web, úhrada předplatného atd... všechno je součástí "smlouvy", nic se neděje bez smlouvy!!! Všechno se děje na základě nějaké smlouvy mezi userem a operátorem... operátor ti bez "smlouvy" žádné programy neazktivuje, chápeš? Když si předplatíš balík a operátor platbu přijme, vznikne tím "smlouva" na dodávku služby = zpřístupnění nějakých programů, vztahují se na to VOP atd atd (jestli ti to vadí tak si třeba pro sebe řekni, že se tím doplní/změní/upraví/aktualizuje tvoje stávající smlouva s operátorem která vznikla při prvotní registraci karty, to je úplně fuk). Prostě když mám kartu třeba 10 let a teď si předplatím nějaký balík na rok, tak mám s operátorem platnou smlouvu na dodávku programů a ta se řídí aktuálnímu VOP a vztahují se na to veškerá ustanovení, vč. možností odstoupení atd atd... Fakt nevím, jak takovou primitivní věc mám už některým místním expertům vysvětlit :ogre:

lance
Registrace: 10/2008
Příspěvků: 5 391
Odpověď v diskusním vlákně
 

@RAFI007

Odpověz si na otázku kterou jsem Ti už položil. Když by operátor vyřadil všechny programy, tak jak píšeš: "Dle bodu 8.7 můžeš bez sankcí ustoupit. Ze škody vzniklé vyřazením programu se vyvinil M7 bodem 9.3"
- myslíš, že bys předplacený Komplet na rok dopředu ukončil ale operátor by ti nemusel vrátit žádné peníze, anebo že bys balík neukončil a operátor by ti rok posílal balík komplet = černou obrazovku? To asi ne. Takže takhle jednoduché to nebude ;)

lance
Registrace: 10/2008
Příspěvků: 5 391
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink - předčasné zrušení předplaceného...

Otázka zni: M7 se nedohodl na ceně a ukončil smlouvu s operátorem, dostane zákazník část peníz zpět ? Tuto skutečnost má ošetřenou v 9.3, takže nic dobrovolně asi nedostane. Zákazník má ale podle bodu 11. právo na reklamaci do 2 měsíců. Jak dopadně záleží na M7. Jeho práva v připadě že nedopadne reklamace kladně jsou napsána 11.12.

RAFI007
Registrace: 1/2006
Příspěvků: 2 049
Odpověď v diskusním vlákně
 

@lance

To, že jiného označíš za někoho, co není schopen to pochopit, ještě neznamená, že to správně chápeš zrovna ty.

Reagovat na invektivy je většinou ztráta času.

joscer
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 9 724
Odpověď v diskusním vlákně
 

@lance

Když někdo platí za služby Skylinku svolením k inkasu, co se považuje za akt uzavření smlouvy?

Reagovat na invektivy je většinou ztráta času.

joscer
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 9 724
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink - předčasné zrušení předplaceného...

Solvere necesse est, aspectare non est necesse... :)))

rs505
Registrace: 11/2009
Příspěvků: 2 204
Odpověď v diskusním vlákně
 

@RAFI007

Je vidět, že přemýšlíš, já vím, že Ty ano ;) Mně se nechce v tom do detailů šťourat a studovat podrobně, proto tu ani nepíšu nějaké definitivní soudy. Mám v rodině nějaký KOMBI a Smart které nechám doběhnout (a pak se uvidí) a dokud mně nezruší Eurosporty tak na nějaké drobnější prg.změny kašlu.
Teď mě meber za slovo, ale mám dojem, že při změně programů ve Tvůj neprospěch (tj. když oparátor zruší nějaký program v balíku), máš podle 7.4 a 8.7. nárok odstoupit od sml. Tak když jim pošleš písemnou výpověď, oni jsou povinni ti smlouvu ukončit a nevyčerpané předplatné za nečerpané služby vrátit. Tím chci naznačit, že bod 9.3 se nejspíš bude vztahovat na "škody" jiného druhu než dopředu zaplacené předplatné, protože toto předplatné, které se nevyčerpalo, má na účtu operátor a může (měl by) Ti je vrátit. Nikdo, ani ty ani operátor, tedy nic netratí a škoda nevzniká. Ta "škoda" by totiž nevznikla přímo tím, že v balíku přestane vysílat nějaký program, ale vznikla by až tou výpovědí balíku ze strany usera. Resp. nevznikne, protože operátor by měl předplatné za nevyčerpané služby při legálním ukončení smlouvy dle VOP vrátit!
Tou škodou dle 9.3 je ošetřeno podle mě zřejmě něco jiného, např. kdyby user chtěl reklamovat jako škodu např. svoji "zbytečnou investici" do přijímacího zařízení (mohl by reklamovat, že si pořídil zařízení pro sat příjem kvůli nějakému programu, který vzápětí Skylink přestal poskytovat, a tím pádem je mu všechno na nic a chtěl by se hojit na Skylinku...), pro takovéto nebo podobné případy "vzniklých škod" tam asi bude ten bod 9.3... (ale je to jen úvaha, nehodlám se za to do krve rvát... ;) )

lance
Registrace: 10/2008
Příspěvků: 5 391
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Skylink - předčasné zrušení předplaceného...

Hele, víš co? Až ti Skylink něco tebou zaplacenýho vrátí, tak dej vědět. Jinak je to pouhý fantazírování a debata o lejně ;)

Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod.

PoldaS
Registrace: 1/2010
Příspěvků: 5 822
Odpověď v diskusním vlákně
 

@joscer

Inkaso, stejně jako neinkaso :-)
Z logiky věci nemůže žádný smluvní vztah začít platit dřív než se na něm dohodnou obě strany, takže provider činí všeobecnou nabídku prostřednictvím webu (balíčky, ceník), user učiní objednávku na webu a provider ji přijme = tímto souhlasem obou stran je uzavřena sml. na nějaký konkrétní balíček. Platí akt. VOP k tomuto datu atd. Myslím že ve VOP mají napsáno, že zaplacením na další období user přistupuje na akt. VOP atd. ale to si načti sám, jakými podmínkami se řídí další běh záleží na konkr. podobě VOP a té objednávky atd. To já nevím a nebudu to zjišťovat, nezajímá mě to páč inkasem jsem nikdy neplatil. To si načti jak to je. Já akorát tuším, že když platíš serpo inkasem, tak se cena mění/řídí akt. ceníkem (a při změně ceny můžeš odstoupit... přičemž operátor má povinnost informovat o změnách dopředu atd), ale existují asi i nějaké akce třeba na slevněné balíčky kde ti garantují třeba na rok dopředu pevnou cenu i inkasem která se nemění ani při zdražování stand. ceníku... to ale já nevím..
Z čistě praktického hlediska asi není vůbec důvod u Skylinku filozofovat nad balíčky placenými inkasem, páč prakticky userovi nic nehrozí když stopne v bance svolení k inkasu kdy se mu zachce, protože si tím inkasem předplácí a když tedy nezaplatí, Skylink mu službu stopne, takže se žádná nečerpá a tím to hasne, není co po kom vymáhat. O žádných sankcích z tohoto důvodu ze strany Skylinku jsem nikdy neslyšel, takže nikomu nic nehrozí a není důvod se tím zabývat.
V tomto vlákně se řeší dopředu předplacený balík, v průběhu kterého se z něj operátor ubere programy, což user vnímá jako jeho neprospěch... a jde o možnost/nemožnost usera odstoupit v tomto případě od sml. a dosáhnout vrácení peněz... U inkasa je to bezpředmětné.

lance
Registrace: 10/2008
Příspěvků: 5 391
Stránka: 1 2 [ 3 ]
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 69
 
Zpět Zpět na předchozí stránku
Zpět Zpět na hlavní stránku diskusního fóra