Quantcast

ST: 26 tisíc nových zákazníků digitální TV za kvartál

| redakce | tisk

Společnost Slovak Telekom (ST) měla na konci prvního čtvrtletí letošního roku celkem 564 tisíc zákazníků digitální televize, což je mezikvartálně o 26 tisíc více. Pro ST byl první čtvrtletí 2017 nejsilnější v celé historii.

Za výrazným růstem digitální televize může být zejména rozhodnutí komerční televize Markíza. Ta se rozhodla k 1.1.2017 ukončit distribuci v DVB-T multiplexech a zaměřuje se nyní na kabelové a satelitní platformy.

Prvý štvrťrok 2017 priniesol v prvom rade nevídaný úspech na poli digitálnej TV. Bol historicky najsilnejší pre celkový rast počtu zákazníkov za tri mesiace. Segment pevných služieb si vďaka nemu udržiava vynikajúce výsledky a už dva štvrťroky po sebe máme pozitívny prírastok zákazníkov celého pevného segmentu. Som rád, že sa nám na poli inovácií podarilo úspešne odštartovať rok uvedením rodiny produktov inteligentnej domácnosti Smart Home. Mobilné výnosy sú medziročne mierne vyššie. Solídny štart do roka 2017 majú aj dcérske spoločnosti, nakoľko všetkým medziročne stúpli výnosy,“ uvedl Milan Vašina, generální ředitel ST a T-Mobile Czech Republic.





Reklama




Vybrané články