Quantcast

Eurosport a Olympic Channel navázaly spolupráci týkající se obsahu

| redakce | tisk

Discovery Communications a Olympic Channel oznamují nové partnerství, které umožní novým a mladším divákům v Evropě stát se součástí Olympijského hnutí. Partnerství oživí inspirativní lidské příběhy o ambicích, sebeobětování a úspěších po celý rok.

Dohoda, která pokrývá 50 trhů v Evropě, podpoří společné ambice rozšířit živé vysílání Eurosportu z olympijských her a spojí více diváků s krásou sportu a Olympijským hnutím
po 365 dnů v roce.

Po zahájení 2. srpna mohou fanoušci sledovat:

Vysílací hodiny a obsah vyhrazené pro Olympic Channel na Eurosportu a Eurosport Playeru; přítomnost Eurosportu na Olympic Channel; digitální obsah Olympic Channel na Eurosport.com; rozšířený obsah na lokálních stránkách Facebooku a Twitteru Eurosportu.

Eurosport využije svých jedinečných schopností a zkušeností v oblasti sportovní produkce, aby vytvořil nový, exkluzivní originální obsah pro sportovní fanoušky na všech svých platformách. Eurosport zároveň umožní přístup k lokálnímu obsahu, originálním sériím, zpravodajství a dalšímu poutavému programu. Olympic Channel bude propagovat platformy Eurosportu a jeho živé pokrytí sportovních událostí a olympijských her.

Eurosport a Olympic Channel navázaly spolupráci týkající se obsahu
▲ Eurosport a Olympic Channel navázaly spolupráci týkající se obsahu

Jedinečný program odstartuje 2. srpna na Eurosportu a bude obsahovat:

60minutové magazíny:

? Seriál Hall of Fame: oživí největší příběhy z nejpamátnějších olympijských her od Lillehammeru 1994 po Rio 2016.

Krátký videoobsah na všech obrazovkách:

? On the Line: Fascinující zákulisní pohled na některé z nejslavnějších momentů olympijských her vyprávěných prostřednictvím exkluzivních archivních záběrů
a rozhovorů.

? Against All Odds presented by Bridgestone: Inspirující příběhy sportovců, kteří překonali sami sebe a dosáhli úspěchů na nejvyšší úrovni.

? The Olympics: On The Record: Nejslavnější olympijské rekordy představí Eurosport
v zábavných balíčcích s využitím animací a dalších vizuálních metod.

Tematický týden:

? Eurosport představí každoroční tematický týden naplněný olympijským sportovním obsahem.

Partnerství nadále prohloubí pozici Eurosportu jako „Domova olympijských her“
v Evropě a nabídne fanouškům nejlepší sport živě i na vyžádání, takže nezmeškají nic podstatného z přípravy sportovců na olympijské hry, ať se dívají na televizní obrazovky, streamují na mobilních telefonech, tabletech nebo online prostřednictvím Eurosport Playeru.

Olympic Channel je globální digitální pratforma, kterou spustil Mezinárodní olympijský výbor po ukončení olympijských her v Riu 2016. Olympic Channel pokračuje ve vývoji lokalizovaných verzí, které umožní fanouškům po celém světě zažít více osobních zkušeností s olympijskými hrami.

Dohoda byla uzavřena do roku 2024. Společnost Discovery Communications je zároveň až do roku 2024 exkluzivním držitelem multimediálních práv pro olympijské hry v Evropě (včetně České republiky) a Domovem olympijských her.

zdroj: Eurosport





Reklama




Vybrané články