Atmedia nově dosahuje každý měsíc 5% podílu na sledovanosti
| redakce | tiskV červenci a srpnu 2020 překonalo mediální zastupitelství Atmedia poprvé 5% hranici podílu na sledovanosti. Od začátku letošního roku dosahuje tohoto podílu pravidelně každý měsíc, a posunulo se tak mezi komerčními televizními skupinami hned za Novu a Primu.
V prvním čtvrtletí dosáhl podíl na sledovanosti tematických TV stanic Atmedia 5,2 % v CS 15-69 a meziročně vzrostl o 16 %.
„Za zvýšením podílu na sledovanosti stojí především nárůst zájmu o tematické TV stanice a také rozšíření našeho portfolia. Od začátku letošního roku prodáváme reklamní prostor již na 28 tematických TV stanicích, z nichž 23 je zapojeno do oficiálního měření sledovanost
i,“ vysvětluje Michaela Vasilová, Managing Director společnosti Atmedia.
K prozatím poslednímu rozšíření portfolia došlo v průběhu prvního čtvrtletí letošního roku, a to o Seznam.cz TV, kterou společnost od ledna zastupuje při prodeji reklamního prostoru. Od února se pak do oficiálního měření sledovanosti pod skupinou Atmedia zapojily TV stanice Skylink 7 a CANAL+ Domo. K největším televizním stanicím, které Atmedia na českém trhu zastupuje, patří JOJ Family, Seznam.cz TV a FilmBox.
Zájem o tematické stanice Atmedia stále narůstá
Tematické stanice Atmedia měsíčně osloví v průměru 6 milionů diváků. „Zvýšený divácký zájem pozorujeme zejména u filmových, seriálových a dokumentárních stanic. V souvislosti s tím, jak se postupně vrací na obrazovky zajímavé sportovní události, stoupá rovněž zájem o sportovní stanice
,“ doplňuje Michala Vasilová a připomíná, že na konci března odstartovala na televizních stanicích Sport 1 a Sport 2 nová sezóna Formule 1. V létě by pak měly proběhnout odložené Letní olympijské hry v Tokiu, jejichž domovskou stanicí je Eurosport 1. Také v průběhu této největší sportovní události světa bude Atmedia nabízet zadavatelům reklamní prostor.
zdroj: Atmedia