Quantcast

ViacomCBS se mění na Paramount

| redakce | tisk

Mediální společnost ViacomCBS oznámila změnu svého názvu. Od 16. února nese název Paramount Global (zkráceně Paramount) a své portfolio prémiového zábavního obsahu tak sjednocuje pod novým názvem mateřské společnosti.

Paramount je pojem - příslib toho nejlepšího,“ říká Shari Redstone, non-executive chair představenstva společnosti, a dodává: „Tento příslib byl vždy středem toho, co už více než století budujeme na poli kinematografické dokonalosti prostřednictvím našich podniků a značek, které definují a formují zábavu již pro několikátou generaci. Udělali jsme obrovský pokrok a nemůžeme být z budoucnosti této společnosti víc nadšení.“

Paramount (foto: Paramount)
▲ Paramount (foto: Paramount)

Ikonický vrchol Paramountu (hora v jeho logu) reprezentuje bohatou historii naší společnosti, která byla jedním z průkopníků během zlatých časů Hollywoodu. Dnes, kdy toto jméno přijímáme, jsme průkopníky nové, vzrušující budoucnosti,“ doplňuje Bob Bakish, president and chief executive officer.

Kromě změny názvu oznámila společnost plány na urychlení dostupnosti služby Paramount+ na dalších trzích, odhalila nový obsah, vylepšenou nabídku produktů i plány na pokračující mezinárodní expanzi. Ze slavných filmových franšíz se nových pokračování dočkají třeba Tiché místo, Star Trek nebo Transformers.

Ve streamování vidíme obrovskou globální příležitost, jde o násobně větší trh, než který lze zasáhnout lineárním televizním vysíláním,“ přibližuje Bakish a upřesňuje: „Jsme nadšení, že díky naší konkurenceschopnosti a prosperitě vytváříme významné hodnoty pro naše spotřebitele i akcionáře. Jak? Pomocí důrazu na čtyři oblasti: různorodý obsah, streamingový model, mix nabízených platforem a globální zásah. Při pohledu vpřed vidíme příležitost, která odpovídá naší ambici ji využít.“





Reklama




Vybrané články