Quantcast

UPC ČR: větší, výkonnější, s novou vizí a identitou

| Tisk

logo Společnost UPC oznamuje, že k 1.září tohoto roku úspěšně dokončila integraci druhé největší kabelové televize Karneval Media do svých struktur. Současně svým zákazníkům a širší veřejnosti představuje novou firemní vizi a identitu značky; „Jednoduše pro každého“ (Simply for Everyone). Na jejich základě bude usilovat o otevření nastupujícího digitálního světa pro všechny zájemce a to průběžným důrazem na jednoduchost všech poskytovaných služeb a na osobní, lidský nikoliv technicistní přístup k zákazníkům.

Úspěšně završená integrace a nová vize jsou výsledkem změn, kterými společnost UPC prochází během posledních let jak na mezinárodní scéně, tak v České republice“, konstatuje Václav Bartoň, generální ředitel UPC a dodává: „do budoucna může obstát jen silná, sebevědomá, technicky a lidsky připravená a pružně se orientující firma, která položí prvořadý důraz na službu zákazníkovi. Tedy taková firma, jakou je chce být právě UPC. Svět se mění velmi rychle a nové technologie poskytují nejen stále větší výběr a nové možnosti, ale ve svých důsledcích zapříčiňují i nárůst objemu nepřehledných informací a jejich složitost. A my chceme do budoucna zbavit naše zákazníky právě obav z komplikované moderní technologie. Chceme, aby si v nastupujícím digitálním světě našel své místo každý, bez ohledu na své znalosti či dovednosti. A to je to podstatné. Na změnách tak nezískají pouze zákazníci dřívějšího Karnevalu, kteří již nyní oceňují vyšší kvalitu internetu, levnější telefon a nové televizní programy ale i dřívější zákazníci UPC a všichni noví zájemci o naše služby.“

Nová vize a strategie UPC našly svou vizualizaci v symbolu květu. Květ, který se podle potřeby otevírá, je příslibem digitálního věta, bránou ke všem překvapujícím zážitkům, které může UPC svým zákazníkům nabídnout. Slovně je tato myšlenka vyjádřena heslem „Jednoduše pro každého“ (Simply for Everyone). V souvislosti s realizací vize společnost již dříve zahájila řadu konkrétních změn. Např. restrukturalizuje svá klientské centra a dále průběžně zkvalitňuje a inovuje své služby (zvyšování rychlostí a zrušení limitů u internetu, zavedení hlasových služeb, nové programy v televizní nabídce, testovací provoz digitální kabelové televize). UPC také v nejbližší době plánuje zavést nové a progresivní technologie a produkty, například cenově dostupnou digitální programovou nabídku ve standardu DVB-C, distribuci programů ve vysokém rozlišení obrazu (HDTV) či možnost nahrávání programů na hard-disk (PVR).

Nově integrovaná společnost bude nadále působit pouze pod názvem UPC Česká republika, a. s. UPC jako právní nástupce společnosti Karneval převezme k tomuto datu všechna její práva a závazky.

Co se týče všech zákazníků televizních služeb a většiny uživatelů internetových a telefonních služeb společnosti Karneval stanou se zákazníky společnosti UPC za nezměněných podmínek (včetně cen a tarifů). Dosud existující telefonní tarify a internetové nabídky společnosti Karneval Média, které již nebylo možno v posledních měsících objednávat, budou postupně zrušeny. Jejich uživatelům bude nabídnut přechod na tarify a nabídky UPC, což pro ně bude znamenat především vylepšení poměru kvalita/cena. O záměrech a vizi společnosti a drobných změnách v účtovacím období, datech splatnosti a číslech smlouvy pak bude každý dotčený zákazník vhodným způsobem a několika cestami informován.



„Nová“ UPC bude nadále největším českým poskytovatelem vysokorychlostního internetu, televizních a telefonních služeb po kabelu a digitálních satelitních televizních služeb. Její služby budou využívat domácnosti v celkem 370 lokalitách České republiky. Kabelové sítě slučovaných společností jsou v dosahu 1 265 000 domácností a jejich služby podle údajů k 30.6. 2007 aktivně využívalo na 959 100 zákazníků. Z toho si televizní služby předplácelo celkem 683 000 zákazníků, vysokorychlostní internet 216 000 zákazníků a telefonní služby přes 59 000 zákazníků.

František Malina
ředitel PR a tiskový mluvčí UPC





Reklama




Vybrané články